- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
کاهش رسمی سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا
کاهش رسمی سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا از ۱+۲ به ۱+۱ کاهش یافته است. به گزارش مشهدنیوز، بر اساس اعلام AFC، سهیمه باشگاهی ایران در لیگ نخبگان آسیا تا سال ۲۰۲۶ -۲۰۲۷، ۱+۱ خواهد بود. این یعنی از ایران یک تیم مستقیم […]
کاهش رسمی سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا از ۱+۲ به ۱+۱ کاهش یافته است.
به گزارش مشهدنیوز، بر اساس اعلام AFC، سهیمه باشگاهی ایران در لیگ نخبگان آسیا تا سال ۲۰۲۶ -۲۰۲۷، ۱+۱ خواهد بود. این یعنی از ایران یک تیم مستقیم در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا حاضر خواهد بود و یک تیم هم باید در مرحله پلیآف حاضر شود تا بعد از برتری برابر رقیب خود به مرحله گروهی صعود کند.
این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درحالی امروز رسما اعلام شد که پیش از این مشخص بود که با توجه به نتایج نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا، سهمیه ایران از ۱+۲ به ۱+۱ کاهش خواهد یافت.
همچنین سهمیه ایران در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا هم مانند سال گذشته یک سهمیه باقی ماند.
انتهای پیام/
بیشتر بخوانید:
لیگ نخبگان آسیا
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.





