Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 11659
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حوادث، انتظامی, شهری تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2020 - 17:53 |

کشف جسد یک زن در شیراز

کشف جسد یک زن در شیراز به گزارش مشهدنیوز ، فارس به دنبال انتشار خبری مبنی کشف جسد یک زن در حوالی شهر شیراز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، ضمن تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت و علت دقیق مرگ از لحظه کشف جسد آغاز شده است. به گزارش مشهدنیوز سرهنگ حمید افرامن، گفت: روز […]

کشف جسد یک زن در شیراز

کشف جسد یک زن در شیراز

به گزارش مشهدنیوز ، فارس به دنبال انتشار خبری مبنی کشف جسد یک زن در حوالی شهر شیراز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، ضمن تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت و علت دقیق مرگ از لحظه کشف جسد آغاز شده است.

به گزارش مشهدنیوز سرهنگ حمید افرامن، گفت: روز گذشته (شنبه اول آذر) جسد یک زن جوان در حالیکه در یک پتو پیچیده شده بود، در ابتدای جاده کوهمره سرخی، از توابع شیراز کشف شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با اشاره به اینکه تحقیقات کارآگاهان آگاهی از زمان کشف جسد آغاز شده است و بررسی‌های اولیه نشان از وجود آثار ضرب و جرح روی بدن فوت شده دارد، گفت: براساس تحقیقات اولیه کارآگاهان، جسد به محل کشف، منتقل شده است.

افرامن ضمن بیان اینکه هیچ مدرک شناسایی همراه جسد نبوده و هویتش کاملا ناشناس است، گفت: براساس دستور مقام قضایی جسد برای تعیین هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قسمت‌های زیادی از بافت نرم صورت این فرد، توسط حیوانات خورده شده است، از شهروندان درخواست کرد که برای شناسایی این فرد، به پلیس کمک کنند.

افرامن خاطرنشان کرد که هنوز نمی‌توان با قاطعیت در مورد شرایط فرد اظهار نظر کرد، اما بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سن او حدود ۳۰ تا ۳۵ سال بوده است.

به گزارش مشهدنیوز ، برای تعیین زمان و علت دقیق مرگ و پاسخ به این سئوالات که آیا او قربانی یک جنایت است یا دعوای خانوادگی و تصادف، باید تا پایان تحقیقات پزشکی قانونی و پلیس منتظر ماند.

انتهای پیام

//

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.