۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 24171
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, سیاست خارجی تاریخ انتشار : 12 فوریه 2024 - 23:54 |
امیر عبداللهیان:

کشیده شدن دامنه جنگ به رفح، تبعات سختی برای تل‌آویو خواهد داشت

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: کشیده شدن دامنه جنایات‌ جنگی رژیم صهیونیستی به رفح، تبعات سختی برای تل‌آویو به همراه خواهد داشت. به گزارش مشهدنیوز ، حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تحولات جدید اراضی اشغالی و ادامه جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه در صفحه اجتماعی ایکس […]

کشیده شدن دامنه جنگ به رفح، تبعات سختی برای تل‌آویو خواهد داشت

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: کشیده شدن دامنه جنایات‌ جنگی رژیم صهیونیستی به رفح، تبعات سختی برای تل‌آویو به همراه خواهد داشت.

به گزارش مشهدنیوز ، حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تحولات جدید اراضی اشغالی و ادامه جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «کشیده شدن دامنه جنایات‌جنگی و نسل‌کشی رژیم اشغالگر اسراییل به آوارگان فلسطین در رفح، تبعات سختی برای تل‌آویو خواهد داشت.»

شهر رفح در مرز غزه و مصر از شب گذشته شاهد حملات خونین بوده است که ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشته است. همچنین این شهر شاهد درگیری‌های شدید میان اعضای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی بدون توجه به هشدارهای بین‌المللی نسبت به سرانجام حمله به این شهر که هزاران آواره به آنجا پناه برده‌اند، این شهر را هدف قرار داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه و صبح دوشنبه حملات شدیدی را علیه آوارگان در نزدیکی مرزهای مصر و منازل مسکونی در رفح انجام دادند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.