۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 4 May , 2024
شناسه خبر : 9748
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 نوامبر 2020 - 17:37 |
رئیس علوم پزشکی گیلان:

کلینیک های درمانی عصرها باز باشند/ افتتاح مرکز آنژیوگرافی بندرانزلی

رئیس علوم پزشکی گیلان: کلینیک های درمانی عصرها باز باشند/ افتتاح مرکز آنژیوگرافی بندرانزلی به گزارش مشهدنیوز/ گیلان رئیس علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر اینکه کلینیک های ویژه باید عصرها باز باشند و مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود را از این مراکز بگیرند، تاکید کرد: بیمارستان انزلی ظرفیت این را دارد که از بخش خصوصی در زمینه […]

کلینیک های درمانی عصرها باز باشند/ افتتاح مرکز آنژیوگرافی بندرانزلی

رئیس علوم پزشکی گیلان:

کلینیک های درمانی عصرها باز باشند/ افتتاح مرکز آنژیوگرافی بندرانزلی

به گزارش مشهدنیوز/ گیلان رئیس علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر اینکه کلینیک های ویژه باید عصرها باز باشند و مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود را از این مراکز بگیرند، تاکید کرد: بیمارستان انزلی ظرفیت این را دارد که از بخش خصوصی در زمینه راه اندازی ام.آر.آی و آنژیوگرافی استفاده کند.

ارسلان سالاری ظهر امروز در حاشیه بازدید و ارزیابی عملکرد وضعیت بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از داشته هایمان در حوزه بهداشت و درمان نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه طبق آمار موجود اشغال تخت در بیمارستان بندرانزلی زیر ۵۰ درصد است، افزود: با توجه به اینکه انزلی شهر توریستی است و شهرهای همجوار را به لحاظ خدمات پزشکی و اعمال جراحی پوشش می دهد، ۱۴ پزشک تمام وقت در این بیمارستان حضور دارند؛ این در حالی است که در شش ماهه گذشته فقط یک پزشک عصرها ویزیت داشته است و باید نیاز مردم به دریافت خدمات درمانی را در بیمارستان برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به اینکه در بحث نیروهای تخصصی بیشترین پزشک را در انزلی اختصاص دادیم، گفت: علاوه بر اینکه بستر کار در این شهر وجود دارد، از شهرهای دیگر هم برای دریافت خدمات به انزلی مراجعه می‌کنند لذا باید از ظرفیت پزشکان استفاده شود و نیروها تمام وقت در بیمارستان باشند.

سالاری، با اشاره اینکه توسعه بیمارستان انزلی تاکنون باید تمام می شد، تصریح کرد: پروسه زمانی طولانی مدت علاوه بر اینکه باعث می شود کیفیت کار پایین بیاید، موجب گران تمام شدن پروژه نیز شده و مردم نمی توانند از آن امکانات استفاده کنند.

وی به قول مساعد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توسعه بیمارستان بندرانزلی و در نظر گرفتن اعتبار ۱۵ میلیاردی برای آن اشاره کرد و گفت: کارهایی که در شرایط عادی می توانستیم انجام دهیم و اکنون مردم از آن استفاده کنند، در شرایط تحریم از نقطه صفر می خواهیم شروع کنیم و قطعا هزینه این کار نسبت به چند سال قبل بیشتر خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر اینکه کلینیک های ویژه باید عصرها باز باشند و مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود را از این مراکز بگیرند، تاکید کرد: بیمارستان انزلی ظرفیت این را دارد که از بخش خصوصی در زمینه راه اندازی ام.آر.آی و آنژیوگرافی استفاده کند؛ ما هم کمک می کنیم تا مرکز آنژیوگرافی در انزلی افتتاح شود.

سالاری، با اشاره به اینکه از سال ۸۶ آزمایشگاه های ما به بخش خصوصی واگذار شده بود و در حال حاضر دستگاه ها قدیمی هستند، گفت: تا حد ممکن این مراکز را درون سپاری کردیم و سعی داریم دستگاههای آزمایشگاهی هر چقدر که نیاز است را ارتقا بدهیم و هزینه دستگاه‌هایی که خریداری شده را پرداخت کنیم ولی باید از این ظرفیت استفاده شود و درهای آزمایشگاه ها به روی همه مردم باز باشد و حتی برای استفاده حداکثری شهروندان از امکانات موجود تبلیغ شود.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.