۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 9751
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 نوامبر 2020 - 17:46 |
معاون اداره کل راهداری استان اصفهان اعلام کرد؛

کاهش ۲۲ درصدی تردد به داخل استان اصفهان با محدودیت‌های شدید کرونایی

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان اعلام کرد؛ کاهش ۲۲ درصدی تردد به داخل استان اصفهان با محدودیت‌های شدید کرونایی به گزارش مشهدنیوز/ اصفهان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته تا ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه حجم تردد متوسط در راه های استان […]

کاهش ۲۲ درصدی تردد به داخل استان اصفهان با محدودیت‌های شدید کرونایی

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان اعلام کرد؛

کاهش ۲۲ درصدی تردد به داخل استان اصفهان با محدودیت‌های شدید کرونایی

به گزارش مشهدنیوزاصفهان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته تا ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه حجم تردد متوسط در راه های استان اصفهان ۲۲ درصد به نسبت مدت مشابه هفته قبل کاهش یافته است.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت تردد به راه های مرکز استان با توجه به محدودیت های شدید ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر روز دوازدهم آبان ماه (آغاز اعمال محدودیت ها) تا ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه میزان تردد ورودی به کلانشهر اصفهان نسبت مشابه ۴۸ ساعته هفته گذشته ۸۴ هزار و ۴۰۰ خودرو بود.

به گفته وی، در این بازه زمانی آمار تردد ورودی به مرکز استان ۲۴ درصد کاهش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری استان اصفهان با اشاره به کاهش ۲۴ درصدی تردد خروجی خودروها از مرکز استان، گفت: در بازه زمانی یاد شده ۷۴ هزار و ۱۰۰ خودرو از کلانشهر اصفهان خارج شده اند.

به گفته صلواتی، در بازه ۴۸ ساعته مورد نظر در کل کشور نسبت به مدت مشابه هفته قبل شاهد کاهش ۲۶ درصدی ورودی و خروجی در راه ها بوده ایم.

بنا بر اعلام سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، تردد خودروهای غیر بومی به کلانشهر اصفهان از ساعت ۱۲ روز دوشنبه تا ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ آبان ممنوع اعلام شد و پنج ورودی که قبلاً کنترل می‌شد و شامل ورودی ‌های شاهین‌شهر، نجف‌آباد، مبارکه، فولادشهر و محور نائین- سگزی به اصفهان بود، مجدداً کنترل شدید می‌شود.

به گفته غلامی، برای متخلفان ترددها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود، همچنین برای خروج خودروهای بومی از کلان‌شهر اصفهان به شهرهای دیگر نیز همین محدودیت‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.