۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 21509
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, والیبال, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 01 آگوست 2023 - 16:44 |

کیومرث هاشمی و روزهای حساس پیش رو!

سرانجام از میان نام هایی که برای تصدی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان توسط افراد مختلف مطرح می شد، کیومرث هاشمی بعنوان نفر اول ورزش کشور معرفی و حکم گرفت.
کیومرث هاشمی و روزهای حساس پیش رو!

مدیری که امیدواریم بتواند بر تمامی ناملایمات قبلی فائق آمده و کارهایی را انجام دهد که در این یکی، دوسال یا اصلا انجام نشده و یا اینکه کم انجام شده است. تا یکی، دو ساعت دیگر قرار است مراسم معارفه کیومرث هاشمی در ساختمان سئول انجام شود و او رسما فعالیت های خود را در این وزارت خانه آغاز نماید. وزارت خانه ای که در آستانه بازیهای آسیایی هانگژو کارهای بر زمین مانده بسیاری دارد و او باید از همین امروز با تصمیم گیری های درست خود اسباب موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران ایرانی را در آوردگاه هانگژو فراهم آورد. ضمن اینکه در کنار این کار بزرگ نیم نگاهی هم به عملکرد معاونین و مدیران میانی وزارتخانه داشته و در جایی دیگر عملکرد فدراسیون های ورزشی را هم رصد نماید. هر چند که از همین حالا روسای فدراسیون ها برای سبقت از همدیگر راهی خیابان سئول شده اند تا نخستین نفزی باشند که به هاشمی تبریک گفته و با او عکس یادگاری برای روز مبادا می اندازند!
البته این را هم باید صادقانه گفت، که سرپرستی که ما می شناسیم بسیار با هوش تر از این حرف هاست و قطعا قبل از حضور در وزارت خانه بررسی کامل و جامعی را داشته و قرار است بر خلاف وزیر قبلی توصیه پذیر نبوده و تحت تاثیر تماس های این و آن قرار نگیرد. که امیدواریم این اتفاق افتاده و ورزش کشور شاهد روزهای آفتابی بسیاری باشد.

محمد رضا نصرالله زاده

نویسنده : محمد رضا نصرالله زاده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.