۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22466
  پرینتخانه » دولت, عمران و اشتغال تاریخ انتشار : 29 دسامبر 2023 - 21:19 |
معاون وزیر راه:

گذر مرزی جدید “آستاراچای” به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند

معاون وزیر راه: گذر مرزی جدید “آستاراچای” به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند معاون وزیر راه، از افتتاح گذر مرزی جدید آستارا خبر داد و گفت: بازگشایی گذر مرزی آستاراچای به مدیریت ترافیک مرز کمک می کند. داریوش امانی امروز، ۸ دی ماه در حاشیه سفر به آستارا در گفت وگو با خبرنگاران، از افتتاح گذر […]

گذر مرزی جدید “آستاراچای” به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند

معاون وزیر راه:

گذر مرزی جدید “آستاراچای” به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند

معاون وزیر راه، از افتتاح گذر مرزی جدید آستارا خبر داد و گفت: بازگشایی گذر مرزی آستاراچای به مدیریت ترافیک مرز کمک می کند.

داریوش امانی امروز، ۸ دی ماه در حاشیه سفر به آستارا در گفت وگو با خبرنگاران، از افتتاح گذر مرزی جدید آستارا خبر داد و اظهار کرد: فردا، ۹ دی ماه با حضور مقامات عالی دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان شاهد بازگشایی گذر مرزی جدید معروف به «آستاراچای» خواهیم بود.

به گزارش مشهدنیوز، وی با اشاره به حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در مراسم افتتاح، افزود: قبلا خط ریلی در این گذر مرزی فعال بود و قرار شد که محور جاده ای نیز فعال شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته و با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی کلنگ این پروژه به زمین زده شد، خاطرنشان کرد: کشور آذربایجان پل را سریع خواست و جمهوری اسلامی ایران نیز به موازات طرف مقابل، زیرساخت ها را آماده سازی کرده است؛ مقرر شده که در مرحله اول کامیون های خالی از این مسیر بگذرند و کامیون های پر از پایانه قدیم استفاده کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: تا ۱۰ روز آینده هم کامیون های پر و هم کامیون های خالی از گذر مرزی جدید عبور می کنند که نقش مهمی در کاهش ترافیک در سطح شهر آستارا دارد.

وی با بیان اینکه کامیون ها در پشت مرز منتظر خروج از کشور هستند، خاطرنشان کرد: بازگشایی گذر مرزی آستاراچای به مدیریت ترافیک مرز کمک می کند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.