۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 1 May , 2024
شناسه خبر : 26029
  پرینتخانه » نظامی, تیتر یک تاریخ انتشار : 04 آوریل 2024 - 10:55 |

گروگان های عملیات تروریستی چابهار آزاد شدند

گروگان های عملیات تروریستی چابهار آزاد شدند معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گروگان‌های عملیات تروریستی چابهار که در یک ساختمان مسکونی توسط اعضای گروهک جیش الظلم به عنوان گروگان گرفته شده بودند، دقایقی قبل آزادشدند. به گزارش مشهدنیوز، علیرضا مرحمتی بیان کرد: در پی انجام عملیات تروریستی در مقر نظامی و دریابانی […]

گروگان های عملیات تروریستی چابهار آزاد شدند

گروگان های عملیات تروریستی چابهار آزاد شدند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گروگان‌های عملیات تروریستی چابهار که در یک ساختمان مسکونی توسط اعضای گروهک جیش الظلم به عنوان گروگان گرفته شده بودند، دقایقی قبل آزادشدند.

به گزارش مشهدنیوز، علیرضا مرحمتی بیان کرد: در پی انجام عملیات تروریستی در مقر نظامی و دریابانی چابهار اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم پس از شکست در انجام عملیات‌ها به یک ساختمان مسکونی پناه برده و تعدادی از شهروندان را به عنوان گروگان گرفتند.

وی افزود: با تلاش نیروهای جان برکف و با ورود نیروهای امنیتی شهروندان گروگان گرفته شده از چنگال اعضای این گروهک تروریستی نجات بافتند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.