- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
۳۰ درصد کاهش در تولید ماهی خراسان شمالی
۳۰ درصد کاهش در تولید ماهی خراسان شمالی مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از کاهش ۳۰ درصدی تولید ماهی در استان طی امسال خبر داد. به گزارش مشهدنیوز؛ جواد شریفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۳۵۰ تن ماهی در این استان تولید شده است. وی افزود: طی ۹ ماه امسال ۲۱۰ […]
۳۰ درصد کاهش در تولید ماهی خراسان شمالی
مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از کاهش ۳۰ درصدی تولید ماهی در استان طی امسال خبر داد.
به گزارش مشهدنیوز؛ جواد شریفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:
۳۵۰ تن ماهی در این استان تولید شده است.
وی افزود: طی ۹ ماه امسال ۲۱۰ تن ماهی گرمابی و ۱۴۲۰ تن ماهی سردآبی تولید شده است.
وی ادامه داد: میزان تولید ماهی در سال گذشته ۳۱۷۵ بوده است.
شریفی گفت: برای افزایش بهرهوری در مزارع آبزیپروری استان نیازمند آن هستیم تا دستگاههای جدید وارد کار شوند.
این مقام مسئول اظهار کرد: نیازمند استفاده از دستگاههایی همچون اکسیژن ساز، نانوبابل، ازون ژنراتور هستیم که این دستگاهها موجب افزایش بهرهوری در آب میشوند.
وی افزود: متاسفانه در این استان فقط دو نفر بسته کامل این دستگاهها را دارند که با این حجم اندک نمیتوان انتظار افزایش بهرهوری را داشت و باید حدود ۱۰ درصد از آبزی پروران استان به این دستگاهها تجهیز شوند.
شریفی ادامه داد: اما قیمت این دستگاهها بالا است و آبزیپروران به تنهایی توان خرید آن را ندارند و نیازمند اعطاء تسهیلات هستند.
وی اظهار کرد: میزان آب سطحی امسال به علت کاهش بارندگیها به شدت کاهش یافت و این امر سبب شد تا بسیاری از آبزی پروران امر رهاسازی را برای تولید ماهی نداشته باشند.
این مقام مسئول ادامه داد: البته ناترازی انرژی نیز در بروز این مشکل موثر بود.
به گفته وی در خراسان شمالی ۹۱ مرزعه سردآبی و ۱۲۲ مزرعه گرم آبی وجود دارد.
انتهای پیام
خسارت 30 میلیاردی بجنورد در حوادث اخیر
خسارت 30 میلیاردی بجنورد در حوادث اخیر شهردار بجنورد گفت: اغتشاشگران ۳۰ میلیارد تومان به شهر بجنورد خسارت وارد کردند. به گزارش مشهدنیوز؛ محمدعلی کشمیری در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: اموالی که در شهر وجود دارد متعلق به همه مردم است، اما متاسفانه اغتشاشگران به آنها خسارت وارد کردهاند. وی گفت: در حوزه اموال خودروی خسارتهای واردشده […]
تولید ماهی , خراسان شمالی
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.






