۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 25944
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 02 آوریل 2024 - 14:23 |
در ایام نوروز؛

۶ میلیون نفر مسافر در مشهد اقامت داشتند

در ایام نوروز؛ ۶ میلیون نفر مسافر در مشهد اقامت داشتند معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: میزان اقامت مسافران نوروزی در مشهد از ۶ میلیون نفر عبور کرد. به گزارش مشهدنیوز، یوسف بیدخوری در خصوص میزان اقامت ثبت شده در واحدهای اقامتی خراسان رضوی از ابتدای طرح نوروزی اظهار کرد: […]

۶ میلیون نفر مسافر در مشهد اقامت داشتند

در ایام نوروز؛

۶ میلیون نفر مسافر در مشهد اقامت داشتند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: میزان اقامت مسافران نوروزی در مشهد از ۶ میلیون نفر عبور کرد.

به گزارش مشهدنیوز، یوسف بیدخوری در خصوص میزان اقامت ثبت شده در واحدهای اقامتی خراسان رضوی از ابتدای طرح نوروزی اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان ۱۳ فروردین ماه بیش از ۶ میلیون و ۵۸۰ هزار اقامت در خراسان رضوی و بیش از ۶ میلیون و ۱۴۰ هزار اقامت در مشهد ثبت شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون و ۸۰ هزار نفر در واحدهای اقامتی رسمی اسکان داشته‌اند که میانگین اشغال واحدهای اقامتی رسمی در مشهد را به ۵۶ درصد رساند. همچنین بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در واحدهای اقامتی موقت و بیش از ۳۵۰ هزار نفر در واحدهای اقامتی اضطراری اسکان داشته‌اند. در مجموع میانگین اشغال تمام واحدهای اقامتی در مشهد به ۴۱ درصد و در خراسان رضوی به ۳۹ درصد رسیده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در خصوص میزان اقامت ثبت شده در روز ۱۳ فروردین ماه در مشهد بیان کرد: روز گذشته اشغال واحدهای اقامتی رسمی در مشهد با بیش از ۷۵ هزار نفر اقامت به ۵۲ درصد، واحدهای موقت با بیش از ۹۳ هزار نفر اقامت به ۴۰ درصد و واحدهای اضطراری با ۱۱ هزار نفر اقامت به ۲۷ درصد رسید. در مجموع در روز ۱۳ فروردین ماه بیش از ۱۸۰ هزار نفر اقامت در مشهد به ثبت رسیده که ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی مشهد را به ۳۴ درصد رساند.

بیدخوری با اشاره به میزان اشغال تمام واحدهای اقامتی رسمی در مشهد به تکفیک در روز ۱۳ فروردین عنوان کرد: ظرفیت اشغال هتل و متل‌ها ۵۷ درصد، هتل‌آپارتمان ۵۸ درصد، مهمانپذیر ۵۰ درصد، خانه‌های مسافر دارای مجوز ۵۹ درصد، اقامتگاه بوم‌گردی ۳۶ درصد و زائرسراهای تحت پوشش گردشگری ۵۶ درصد بود.

وی در خصوص میزان اشغال واحدهای اقامتی موقت و اضطراری مشهد در روز گذشته افزود: مهمانسراهای دولتی ۵۰ درصد، بنیاد زائر ۴۵ درصد، زائرسراهای آستان قدس رضوی ۴۵ درصد، حسینیه و بقاع متبرکه ۴۰ درصد، مدارس و آموزشگاه‌ها ۳۰ درصد، مراکز اقامتی سپاه ۵۷ درصد، مراکز اسکان شهرداری ۱۰ درصد، ظرفیت اردوگاهی سپاه ۳۵ درصد و مراکز اضطراری آستان قدس ۱۰۰ درصد اشغال بودند.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.