۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 11747
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2020 - 21:15 |
فرماندار کرج:

۹۰ درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده‌اند

فرماندار کرج: ۹۰ درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده‌اند  مشهدنیوز/ البرز فرماندار کرج گفت: علاوه بر منع تردد داخل شهری از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح که جریمه ۲۰۰ هزار تومانی دارد خودروهایی هم که از کرج به سایر شهرهای قرمز وارد شوند مشمول جریمه یک میلیونی می شوند. غفور قاسم پور روز یکشنبه دوم آذر […]

۹۰ درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده‌اند

فرماندار کرج:

۹۰ درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده‌اند

 مشهدنیوز/ البرز فرماندار کرج گفت: علاوه بر منع تردد داخل شهری از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح که جریمه ۲۰۰ هزار تومانی دارد خودروهایی هم که از کرج به سایر شهرهای قرمز وارد شوند مشمول جریمه یک میلیونی می شوند.

غفور قاسم پور روز یکشنبه دوم آذر در دومین روز از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها گزارشی از اقدامات روز اول اجرای طرح ارائه داد و گفت: در روز اول اجرای طرح ۹۰ درصد صنوف مشمول محدودیت‌ها در مرکز استان البرز و شهرستان کرج، قوانین را رعایت کرده و کرکره های خود را پایین کشیدند و فعالیت های غیر ضروری در کرج متوقف و تعطیل شد.

 به گزارش مشهدنیوز/ وی با بیان اینکه ۴۵ اکیپ و نظارت مشترک در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها بصورت ۲۴ ساعته فعال شده اند افزود:  علی رغم بارندگی ها ۱۰ تیم از بازرسی فرمانداری و ۳۵ تیم از اتاق اصناف و اتحادیه ها و صنعت و معدن، ۴ هزار واحد صنفی را در روز اول مورد بازدید قرار دادند که از این بین ۷۰۰ واحد مورد اخطار و تذکر ارشادی قرار گرفتند.

فرماندار کرج گفت: حدود ۹۰ درصد صنوف از قوانین تبعیت کرده‌اند.

معاون استاندار همچنین در خصوص اعمال قانون منع تردد خودروها با پلاک غیربومی نیز گفت : استقرار گیت پلیس راهور در مسیر جاده چالوس و ابتدای میدان امیرکبیر- حضور میدانی بخشداران شهرستان کرج در اولین روز اجرای طرح و استقرار گیت ورودی در بخش آسارا ( جاده چالوس) را از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح ۱۲۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و جریمه شده اند.

وی افزود: علاوه بر منع تردد داخل شهری از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح که جریمه ۲۰۰ هزار تومانی دارد خودروهایی هم که از کرج به سایر شهرهای قرمز وارد شوند مشمول جریمه یک میلیونی می شوند.

وی در پایان افزود: کماکان از مردم عزیز می‌خواهیم که وسایل نقلیه خود را به شهر نیاورند و ترددها را کاهش دهند.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  1. حمید :
    23 نوامبر 20

    با سلام

    با تشکر اززحمات کادر درمان کشور و همه نیروهای بسیج و سپاه و ارتش و نیروهای امتظامی و امنیتی وهمه مردم عزیزی که در جهاد کمکهای مومنانه افتخار آفریدند و حماسه های بزرگی خلق نمودند.

    این بیماری ویروسی با رعایت بهداشت کنترل می شود. ودر دین اسلام نظافت جزیی از ایمان است.

    متاسفانه این جو روانی و ترس و وحشت ایجاد شده که خود باعث ضعف ایمنی بدن می شود خطر بزرگی است.

    متاسفانه خطرات بزرگتر کرونا، فضای مسموم مجازی و شاد برای دانش اموزان و جوانان مانند بیماریهای روحی و روانی ، مشکلات فرهنگی، عقیدتی و دینی و اجتماعی را کسی بررسی نمی کند.

    آرتروز گردن و دیسک گردن، ضعف بینایی و چشم دراثر استفاده زیاد از موبایل و تبلت

    نابودشدن تعلیم و تربیت در اثر تعطیلی مدارس و دانشگاهها

    مساجد و حسینیه ها و مصلی ها و حرمهای مطهر و جلسات دعا و نیایش (یدالله مع الجماعه)را تعطیل نموده اند ولی سفره خانه ها و قهوه خانه ها و کافی شاپها که به مرکز منکرات و ترویج ابتذال تیدیل شده اند فعالند.

    مشکلات بزرگی مانند بیکاری جوانان، عدم ازدواج جوانان، گرانی، تورم، بی ارزش شدن پول ملی، تعطیلی کارخانجات، حقوقهای نجومی و اشرافی گری بعضی مسئولین، قاچاق کالا، عدم توجه عملی به سیاستهای اقتصادمقاومتی،عدم توجه به توان و تولید داخلی و جوانان متعهد کشور،نادیده گرفته می شود.

    اگر این مشکلات را حل و این وحشت وترس از کرونا را درجامعه کم کنیم مطمئن باشید آمار ابتلا و مرگ بسیار کم می شود.

    ترویج روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ غنی اسلام و ایجاد نشاط و شادابی و فعالیت در جامعه مانند سد محکمی در برابر انتشار کروناست.

    این نظر شخصی بنده حقیر است و امیدوارم که هیچ کس به این بیماری مبتلا نشود و همه مشکلات مردم عزیز و غیور ما حل شود.

    مردم ولایتمدار ایران که در پیروزی انقلاب و 8سال دفاع مقدس چون کوه ایستادند .

    کشور ما سربازانی چون جهان آرا و همت و سلیمانی و صیادشیرازی و کاظمی و طهرانی مقدم و… کم ندارد. و اینانند که می توانند مشکلات را حل کنند.

    هرچا که تفکر بسیجی حاکم شود مشکلی باقی نمی ماند.

    برای شادی روح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم و مدافعین سلامت

    وسلامتی و طول عمر بابرکت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) صلوات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.