۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 25604
  پرینتخانه » گردشگری و میراث, تیتر یک تاریخ انتشار : 27 مارس 2024 - 15:07 |

3 میلیون نفر از اماکن تاریخی بازدید کرده اند

در این زمینه استان فارس با حدود ۷۴۰ هزار نفر بازدید مقام اول را دارد و پس از آن اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.
3 میلیون نفر از اماکن تاریخی بازدید کرده اند

3 میلیون نفر از اماکن تاریخی بازدید کرده اند

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز، بالغ بر ۳ میلیون نفر تا دیروز از اماکن، موزه‌ها، محوطه های تاریخی و پایگاه های میراث فرهنگی بازدید داشتند که رقم بسیار مهمی است.

به گزارش مشهدنیوز، وی افزود: در این زمینه استان فارس با حدود ۷۴۰ هزار نفر بازدید مقام اول را دارد و پس از آن اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

ضرغامی همچنین با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در حافظیه و تخت جمشید برای مراسم تحویل سال حضور پیدا کردند و این مراسم در فضایی معنوی و شاد برگزار شد،‌ گفت: رسانه های ضد انقلاب از اینکه این جمعیت فراوان در مراکز فرهنگی و تاریخی حضور پیدا کردند و بدون کوچکترین حاشیه فرهنگی و سیاسی یک مراسم معنوی را کنار هم اجرا کردند، فوق العاده ناراحت هستند.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.