۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 6974
  پرینتخانه » تیتر یک, لیگ برتر تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2019 - 12:31 |
به گزارش گاتزتا

استراماچونی: ایران، من به زودی برای پیروزی برمی‌گردم

به گزارش گاتزتا استراماچونی: ایران، من به زودی برای پیروزی برمی‌گردم نشریه ایتالیایی گاتزتا از قول استراماچونی نقل قول کرده که او خطاب به هواداران استقلال گفته که به زودی و برای پیروزی به ایران برمی‌گردد. به گزارش مشهدنیوز، روزنامه ایتالیایی گاتزتا به نقل از استراماچونی صحبت‌هایی نقل کرده و گفته استراماچونی به هواداران استقلال در ایران […]

استراماچونی: ایران، من به زودی برای پیروزی برمی‌گردم

به گزارش گاتزتا

استراماچونی: ایران، من به زودی برای پیروزی برمی‌گردم

نشریه ایتالیایی گاتزتا از قول استراماچونی نقل قول کرده که او خطاب به هواداران استقلال گفته که به زودی و برای پیروزی به ایران برمی‌گردد.

به گزارش مشهدنیوز، روزنامه ایتالیایی گاتزتا به نقل از استراماچونی صحبت‌هایی نقل کرده و گفته استراماچونی به هواداران استقلال در ایران پیام داده و گفته به زودی، برای پیروزی به ایران برمی‌گردد.

01459490

در مطلب گاتزتا از قول استراماچونی آمده:” با وجود مشکلات زیادی که در استقلال وجود دارد، تیم استقلال و هواداران به من محبت دارند و من مایلم به ایران برگردم و تلاش برای کسب قهرمانی را ادامه بدهم”.

در این گزارش اشاره شده که استراماچونی امیدوار است در بازگشت به ایران مشکل پرداخت‌‌های مالی به او حل شده و پرداختها انجام شود. مشکلی که باعث جدایی او از این تیم و خروجش از ایران شده بود.

گاتزتا در ادامه گزارش خود می‌گوید داستان استراماچونی و استقلال هنوز به پایان نرسیده. کسی که بعد از خروجش از ایران، هواداران استقلال اعتراضات زیادی انجام داده و حتی جلوی دفتر باشگاه تجمع کرده و خواهان بازگشت او به نیمکت تیم‌شان شدند.

گاتزتا به نقل از استراماچونی نوشت:” به بعضی‌ بازیکنها هم پول داده نشده بود. من قرارداد متفاوتی داشتم ولی مدتی بود بانکها اطلاع داده بودند که پرداختها غیرمنظم بوده و ناهنجاری‌هایی در پرداخت‌ها وجود دارد. بعد از سه بار هشدار من و با وجود قول‌های متعدد باشگاه روز ششم دسامبر مجبور شدم به دلیلی موجه، قراردادم را فسخ کنم”.

استراماچونی در ادامه به این روزنامه ایتالیایی گفت:” مشکلات زیادی وجود دارد ولی من فقط به بازی با شاهین بوشهر فکر می‌کنم که به دلیل مشکلاتی در نظم عمومی به تعویق افتاده است. حتی اگر مشکلات سیاسی و اقتصادی برطرف شود تا بتوان قرارداد جدیدی امضا کرد، می‌ترسم مدت زمان کم حضورم روی نیمکت از نظر تکنیکی به ضرر تیم بشود. ولی مهم این است که روند فوق‌العاده استقلال دوباره از سر گرفته شود. من می‌خواهم به ایران برگردم”.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.