۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 25038
  پرینتخانه » سیاست داخلی, تیتر یک, حقوقی و قضایی تاریخ انتشار : 19 مارس 2024 - 13:47 |

واریز اجاره میلیاردی به حساب کاظم صدیقی به صورت ماهانه!

ادعای دیگری از فساد مالی امام جمعه تهران واریز اجاره میلیاردی به حساب کاظم صدیقی به صورت ماهانه! به دنبال افشای ماجرای زمین‌خواری در منطقه ازگل تهران، یاشار سلطانی با انتشار چند سند، مدعی یک سوءاستفاده مالی دیگر از سوی امام جمعه تهران و فرزندش شد. به گزارش مشهدنیوز به نقل از هم‌میهن آنلاین، یاشار […]

واریز اجاره میلیاردی به حساب کاظم صدیقی به صورت ماهانه!

ادعای دیگری از فساد مالی امام جمعه تهران

واریز اجاره میلیاردی به حساب کاظم صدیقی به صورت ماهانه!

به دنبال افشای ماجرای زمین‌خواری در منطقه ازگل تهران، یاشار سلطانی با انتشار چند سند، مدعی یک سوءاستفاده مالی دیگر از سوی امام جمعه تهران و فرزندش شد.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از هم‌میهن آنلاین، یاشار سلطانی که با افشای پرونده املاک نجومی شناخته شد، مدتی پیش از انتخابات دست به افشاگری راجع به محمدباقر قالیباف زد و حالا دو پرونده درباره کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح کرده است. نخستین پرونده مربوط به واگذاری یک قطعه زمین به ارزش حدود ۱۰۰۰ میلیارد بود که با واکنش کاظم صدیقی روبرو شد. ساعتی پیش یاشار سلطانی یک ادعای دیگر در خصوص واریز اجاره ماهانه یک هتل به حساب متعلق به کاظم صدیقی و پسرش مطرح کرده است. سلطانی در سایت شخصی خود نوشته است:

واریز اجاره ماهانه یک میلیاردی هتل جهان مشهد به حساب کاظم صدیقی و پسرش

در پی انتشار گزارش «زمین‌خواری ۱۰۰۰ میلیاردی آیت الله صدیقی و پسران» اسناد جدیدی از خانواده امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دستم رسیده که نشان می‌دهد فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌ی علمیه امام خمینی در ازگل به ریاست آقای صدیقی با حساب‌های شخصی ایشان و پسرشان ارتباط مستقیمی دارد.

در گزارش «زمین‌خواری ۱۰۰۰ میلیاردی آیت الله صدیقی و پسران» با اسناد و مدارکی نشان دادم که ۴۲۰۰ متر از زمین‌های حوزه‌ی علمیه امام خمینی در ازگل به ارزش تقریبی ۱۰۰۰ میلیارد تومان به مالکیت شرکتی تازه تاسیس در آمده که توسط کاظم صدیقی، دو پسر و عروسش تاسیس شده است. صدیقی امروز ضمن تایید این مطلب ادعا کرده که از نحوه ثبت شرکت خصوصی و انتقال این زمین اظهار بی اطلاعی کرد.

بیشتر بخوانید:

جناب صدیقی کاش به سکوت ادامه می‌دادید!

اکنون اسناد تازه نشان می‌دهد که درآمدهای حاصل از یکی از دارایی‌های ارزشمند حوزه‌ علمیه امام خمینی تهران به جای واریز به حساب این حوزه علمیه یا مرکز خدمات حوزه علمیه؛ به حساب موسسه‌ای واریز می‌شود که همه کاره‌ی آن «کاظم صدیقی» و پسرش «محمد مهدی صدیقی» است.

سوژه‌ی این گزارش وضعیت مالکیت درآمدهای «هتل جهان» در مشهد است. هتلی است که سال ۱۳۹۳ از سوی خیرین به حوزه علمیه امام خمینی تهران در ازگل به مدیریت کاظم صدیقی واگذار شد تا از درآمدهای آن برای حوزه‌ی علمیه و هزینه‌های آموزشی و دینی این حوزه استفاده شود. اما بر اساس اسنادی که در اختیارم قرار گرفته درآمد این حوزه در سال جاری به حساب موسسه‌ای به مدیریت کاظم صدیقی واریز می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  1. رضا رضانژاد ی :
    24 مارس 24

    کاظی جون گردن بگیر تا رعده بالا تر در امان باشد ،به امید حق علیه باطل ، صف اول برخیز تا دولار پیدانشن راستی آقای خامنه هیچ حرفی در این مورد نزدن کاش بیاد وسط تیر خلاص بزنه به اینا مگه ایشون کاری بکنه که آتیش ما خاموش بشه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.