۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 25041
  پرینتخانه » گردشگری و میراث تاریخ انتشار : 19 مارس 2024 - 14:04 |

تشکیل صف‌ طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص)

تشکیل صف‌ طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص) بازدید از خرقه شریف منتسب به پیامبر اسلام در روز‌های هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و در روز‌های آخر هفته از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۳۰ در ماه رمضان امکان‌پذیر است. افراد دارای معلولیت، بیمار، سالمند و باردار می‌توانند بدون انتظار در صف از این خرقه دیدن […]

تشکیل صف‌ طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص)

تشکیل صف‌ طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص)

بازدید از خرقه شریف منتسب به پیامبر اسلام در روز‌های هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و در روز‌های آخر هفته از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۳۰ در ماه رمضان امکان‌پذیر است. افراد دارای معلولیت، بیمار، سالمند و باردار می‌توانند بدون انتظار در صف از این خرقه دیدن کنند.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از فرارو، در مراسمی که با حضور علی ارباش رئیس امور دینی ترکیه، داوود گل فرماندار استانبول و ارگون توران شهردار منطقه فاتح برگزار شد، ارباش طی سخنانی با استناد به آیه ۳۱ سوره آل عمران گفت: راه محبت خداوند به مردم از طریق حضرت محمد (ص) است.

وی گفت: دستور قرآن این است که هم خدا را دوست بداریم و هم پیامبرمان را اطاعت کنیم و دوست بداریم، این را هرگز فراموش نکنیم، اگر پیامبر ما نبود، چگونه بودیم، چگونه می‌توانستیم نماز بخوانیم و روزه بگیریم؟

رئیس امور دینی ترکیه اظهار کرد: ژاکت کش باف پشمی، ژاکت پیغمبر ما، حتی رد پای او برای ما بسیار ارزشمند است.

ارباش با تشکر از کسانی که تا به امروز این ژاکت پشمی را نگهداری کردند، توضیح داد که عشق به پیامبر باید در جوانان و کودکان القا شود.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر در خطبه خداحافظی کتاب و سنت خدا را به امانت سپرد، گفت: ما در آن راه هستیم، ما در مسیر قرآنی هستیم که پیامبر ما برای همه بشریت آورده تا بشریت را از ظلمت به نور برساند.

پس از اینکه شرکت کنندگان با هم دعا کردند، مراسم بازدید از خرقه شریف به روی بازدیدکنندگان برگزار شد.

شهروندان برای دیدن خرقه شریف صف‌های طولانی در باغ مسجد تشکیل دادند. برخی از شهروندان در این بازدید لحظات احساسی را تجربه کردند.

فاطما، یکی از بازدیدکنندگان، گفت که خداوند به او توفیق داد که به اینجا بیاید. سوزان آراچی با بیان اینکه هر سال در اولین روزی که خرقه شریف به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود، می‌آید، گفت: حتی اگر ۱۰۰۰ نفر باشند من در این صف منتظر می‌مانم و وارد می‌شوم. من خیلی زود، ساعت ۷ صبح می‌آیم. ماه رمضان هفته‌ای ۳ روز اینجا هستم فردا دوباره با همسرم اینجا هستم.

بازدید از خرقه شریف در روز‌های هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و در روز‌های آخر هفته از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۳۰ در ماه رمضان امکان‌پذیر است.

افراد دارای معلولیت، بیمار، سالمند و باردار می‌توانند بدون انتظار در صف از این خرقه دیدن کنند.

خرقه شریف منتسب به پیامبر اسلام تشکیل صف‌های طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص) تشکیل صف‌های طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص) تشکیل صف‌های طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص) تشکیل صف‌های طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص) تشکیل صف‌های طولانی برای دیدن لباس پشمی پیامبر(ص)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.