۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 1 May , 2024
شناسه خبر : 2071
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حوادث، انتظامی, شهری تاریخ انتشار : 02 ژانویه 2019 - 9:33 |

کشف محموله‌های قاچاق ۱۱۹ میلیاردی در هرمزگان/۹۴ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۱۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد. به گزارش مشهدنیوز،  سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته  ۱۱۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد. وی افزود: در این مدت مأموران ۱۵ میلیون و ۹۲۳ هزار […]

کشف محموله‌های قاچاق ۱۱۹ میلیاردی در هرمزگان/۹۴ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۱۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز،  سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته  ۱۱۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد.

وی افزود: در این مدت مأموران ۱۵ میلیون و ۹۲۳ هزار نخ سیگار، یک هزار متر پارچه، ۲ تن و ۱۶۰ کیلوگرم چای، ۳۵۳ دستگاه لوازم‌خانگی، ۴۰ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، یک هزار و ۸۰ عدد قطعات خودرویی، ۷۸ هزار لیتر سوخت، ۸۱۰ کیلو برنج، یک هزار و ۶۲۰ ثوب البسه ۵۷ رأس احشام قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: در این رابطه ۹۴ متهم دستگیر و ۷۳ دستگاه خودرو سبک و حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۰۷ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل‌شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۹۱ فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.