۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 13566
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 اکتبر 2021 - 11:49 |
مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاه‌ها با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

آغاز مراسم سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها با حضور رئیس جمهور

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در دانشگاه تهران آغاز شد. در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل و بهرام عین اللهی وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، […]

آغاز مراسم سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها با حضور رئیس جمهور

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در دانشگاه تهران آغاز شد.

در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل و بهرام عین اللهی وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، جمعی از استادان، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری و جمعی از مسئولان و رؤسای دانشگاه‌های کشور و نمایندگان مجلس حضور دارند.

قرار است از حدود ۲۶ نفر از کنکوری‌های برتر در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و همچنین برترین‌های شاهد و ایثارگر با حضور رئیس جمهور تقدیر شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.