۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21525
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آسیا،خاورمیانه, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, تیتر یک, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, شورای نگهبان, علم و فناوری, فرامنطقه ای, ویژه تاریخ انتشار : 20 آگوست 2023 - 12:41 |

آقای هاشمی، مراقب باشید، که زود دیر نشود!

بیش از دو هفته است که کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان معرفی و مشغول به کار شده است. سرپرستی که علیرغم گذشت این مدت، هنوز هیچ انتصابی در بدنه وزارت ورزش و جوانان نداشته و همچنان دارد با همان کادر قبلی وزارت کار می کند! اتفاقی که بدون تعارف باعث تعجب بسیاری از علاقه مندان و دلسوزان ورزش کشور شده و حرف و حدیث های چندی را نیز نسبت به نحوه مدیریت و حضور او در وزارت ورزش و جوانان باعث گردیده است!
آقای هاشمی، مراقب باشید، که زود دیر نشود!

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان بدون شک خوب می داند که مشکل اصلی ورزش کشور در قبل از او، تنها به وزیر ورزش و جوانان وقت برنمی گردد و مجموعه ای در این ناکامی ها سهم داشته اند! مجموعه ای که هم اکنون نیز هستند و مطمئن تر از قبل اینگونه می اندیشند که رفت و آمدها مخصوص مدیرانی به غیر از آنهاست! و همین طرز تفکر هم باعث شده تا آنها در سکوت کارهای خود را ادامه داده و به پیش ببرند!
موضوع بودن یا نبودن برخی از معاونت های وزارت ورزش و جوانان، موضوع بودن یا نبودن مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در وزارت ورزش و جوانان و موضوع بودن یا نبودن های دیگر سئوالات بسیار مهمی هستند که علیرغم گذشت بیش از دو هفته علاقه مندان به ورزش هنوز در خصوص آنها به پاسخ مناسبی نرسیده اند و نکته جالب توجه نیز اینکه، هر گاه هم از سوی اصحاب رسانه تلنگری در این خصوص زده می شود، همان دوستان و یا طرفداران و حامیان آنها بحث بازیهای آسیایی هانگژو و اهمیت آن را بازگو می کنند، در شرایطی که اهمیت برخی از تغییرات در بدنه وزارت ورزش و جوانان این روزها اگر بیشتر از بازیهای هانگژو نباشد، کمتر از آن هم نیست و این را باید کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان بیشتر از قبل بداند! سرپرستی که خوب می داند که زمان همانطور که برای قبلی ها زود دیر شد، ممکن است بدلیل عدم تصمیم گیری های مناسب در زمان خودش برای او هم زود دیر شود، اتفاقی که حداقل این روزها جامعه ورزش دوست ندارند که برای کیومرث هاشمی بیفتد!

نویسنده : محمد رضا نصرالله زاده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.