Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 12032
  پرینتخانه » تیتر یک تاریخ انتشار : 09 فوریه 2021 - 19:20 |

استقبال گرم عراقی ها از رئیسی

روز دوشنبه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه کشور به دعوت همتای خود، رئیس شورای عالی قضایی عراق به این کشور سفر کرد و از بدو ورود و بعد از حضور در کاظمین که شهر تقریبا سنی نشین عراق است با استقبالی گرم و کم نظیر از سوی مردم و جوانان عراقی مواجه شد. تصاویر و ویدئوهایی از سفر رئیس […]

استقبال گرم عراقی ها از رئیسی

روز دوشنبه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه کشور به دعوت همتای خود، رئیس شورای عالی قضایی عراق به این کشور سفر کرد و از بدو ورود و بعد از حضور در کاظمین که شهر تقریبا سنی نشین عراق است با استقبالی گرم و کم نظیر از سوی مردم و جوانان عراقی مواجه شد.

تصاویر و ویدئوهایی از سفر رئیس قوه قضاییه به عراق طی ساعات اخیر توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شد که استقبال قابل تامل و پرشور عراقی‌ها از حجت السلام رئیسی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. خوشحالی و استقبال مردم از ورود حجت الاسلام رئیسی به کشورشان و تجمع آن‌ها در خیابان و به نوعی حفاظت از او موجب شد تا فعالان فضای مجازی دست به توئیت شده و به این موضوع که اتحاد و نزدیکی مردم عراق و ایران را به تصویر می‌کشد، واکنش نشان دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.