۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 22136
  پرینتخانه » استان ها, ایران, فرهنگی, هنرهای تجسمی تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2023 - 11:42 |
رییس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) خبرداد؛

برگزاری اختتامیه سومین کنگره بین المللی «امام رضا و علوم روز»

مشهد- رییس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) از برگزاری اختتامیه سومین کنگره بین المللی «امام رضا (ع) و علوم روز» با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مشهد مقدس خبر داد. مرتضی رجوعی، ضمن تشریح برنامه‌های سومین کنگره بین المللی «امام رضا (ع) و علوم روز» اظهار کرد: آئین اختتامیه این کنگره با قرائت پیام مرجع عالی قدر جهان اسلام، حضرت آیت الله نوری همدانی ۲۸ و ۲۹ آذر ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و فرهیختگان ملی و بین المللی میهمانان این برنامه هستند.
برگزاری اختتامیه سومین کنگره بین المللی «امام رضا و علوم روز»

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) ادامه داد: برنامه افتتاحیه روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۸ صبح در سالن همایش‌های شهید سلیمانی واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) آغاز می‌شود و مجموعه برنامه‌های علمی و کارگروه‌های تخصصی در قالب برنامه‌های این کنگره طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه پیش بینی شده است.

وی گفت: برنامه اختتامیه نیز با حضور میهمانان مختلف ملی و بین المللی، چهارشنبه بعد از نماز مغرب، ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

رجوعی با اشاره به همکاری مجموعه علمی و دانشگاهی معتبر ملی در برگزاری برنامه‌های علمی کنگره بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز، خاطرنشان کرد: تعداد ۵۵۰ اثر از سوی اساتید، دانش پژوهان و دانشجویان ملی و بین المللی به کنگره ارسال شده است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به تنوع محورهای برگزاری این کنگره خاطرنشان کرد: عنوان کلی کنگره بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز و محورهای متنوعی که در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شده است، این امکان را برای پژوهشگران، محققان و دانش پژوهان فراهم نموده است تا افراد بر اساس رشته تحصیلی، تخصص و دانش خود مسائل روز را با تعالیم حضرت رضا (ع) پیوند علمی دهند.

به گفته وی، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) مطابق با رسالت‌ها و رویکردهای علمی خود مبتنی بر اولویت گذاری نسبت به موضوعات مرتبط با ترویج و تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه اشاعه معارف عالم آل محمد (ص) و تبیین ارتباط مسائل علمی و اجرایی جامعه با معارف ایشان و ارائه راهبردهای علمی- دینی به آن، کنگره بین المللی «امام رضا (ع) و علوم روز» را با حضور نخبگان و پژوهشگران حوزوی- دانشگاهی و مدیران و متولیان اجرایی برنامه ریزی کرده است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.