۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 22133
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2023 - 11:38 |
کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

هوای خراسان رضوی از سه‌شنبه سرد می‌شود

مشهد- کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز سه شنبه شاهد کاهش دما در سطح خراسان رضوی، به ویژه در نواحی شمالی و شرقی، خواهیم بود.
هوای خراسان رضوی از سه‌شنبه سرد می‌شود

هوای خراسان رضوی از سه‌شنبه سرد می‌شود

محمد غیوری‌خواه در این باره اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات هواشناسی، امشب احتمال هوای غبارآلود در برخی نقاط غربی و شمالی وجود دارد.

به گزارش مشهدنیوز، کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: از فردا بعدازظهر ضمن افزایش سرعت وزش باد در سطح استان، احتمال انتقال گردوخاک به نواحی شمالی، شرقی و برخی نقاط مرکزی پیش‌بینی می‌شود که منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید در این نواحی خواهد شد.

وی گفت: طی دوشنبه شب و اوایل روز سه شنبه ضمن افزایش ابرناکی، برای نواحی شمالی و شرقی جوی مه آلود با احتمال بارش پراکنده انتظار می‌رود.

غیوری‌خواه بیان کرد: همچنین از روز سه‌شنبه شاهد کاهش دما در سطح استان، به ویژه در نواحی شمالی و شرقی، خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا دوشنبه قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر در بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد و گاهی غبارآلود در اواخر وقت با احتمال بارش پراکنده و مه آلود پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۶- درجه سلسیوس سردترین و مشهد با بیشینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان مشهد مقدس بین ۰ و ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه‎ هواشناسی مه‌ولات ۳۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.