۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 22130
  پرینتخانه » انرژی تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2023 - 11:34 |
رژیم صهیونیستی حمله سایبری را پذیرفت؛

اختلال در شبکه توزیع سراسری سوخت/ استفاده متقاضیان از بنزین آزاد

از صبح امروز اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت موجب ایجاد صفهای طولانی در برخی از جایگاه های عرضه شده است.
اختلال در شبکه توزیع سراسری سوخت/ استفاده متقاضیان از بنزین آزاد

اختلال در شبکه توزیع سراسری سوخت/ استفاده متقاضیان از بنزین آزاد

به گزارش مشهدنیوز به نقل از مهر، از صبح امروز اختلال سراسری در شبکه توزیع سوخت ایجاد شده است. پیگیری خبرنگار از مسؤولان وزارت نفت حاکی از آن است که این مشکل تا ساعات آینده بر طرف می‌شود اما هنوز علت این امر مشخص نیست. گفته می‌شود اگر حمله سایبری صورت گرفته باشد با توجه به اینکه شبکه توزیع سوخت به صورت آفلاین کار می‌کند بنزین با نرخ آزاد ۳۰۰۰ تومانی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

رژیم صهیونیستی خبر از حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت ایران داد

برخی از کانالهای خبری از جمله کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از حمله گروه هکر اسرائیلی به سامانه سوخت ایران خبر داده و نوشته است: حمله سایبری به سیستم ملی تأمین سوخت ایران انجام دادیم و اکثر پمپ‌های سوخت آن را از کار انداختیم.

هرگونه افزایش قیمت نفت تکذیب می‌شود

وزارت نفت از مردم خواست تا بازگشت شرایط عادی مردم به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه نکنند؛ همچنین وزارت نفت هر گونه شایعه تغییر قیمت را تکذیب کرد.

سعی می‌کنیم تا پایان امروز مشکل فنی جایگاه‌ها بر طرف شود

جلیل سالاری معاون وزیر نفت در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز چالشی را در مسیر کارت خوان‌های برخی از جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور داشتیم که طبق پیگیری‌های ما ۶۰ درصد جایگاه را شامل می‌شد.

وی ادامه داد: ما از تجربه گذشته استفاده کردیم و برای اینکه اخلال ایجاد نشود فرایند ارتباط را با جایگاه‌هایی که دچار مشکل شده بودند قطع کردیم.

سالاری تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های فنی که هم اکنون به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند تا سوخت رسانی را به صورت دستی فعال کنند سعی داریم تا ساعات آینده همه مجاری عرضه را فعال کنیم.

به گفته این مقام مسؤول سیستم سوخت رسانی به صورت آفلاین است و هیچ گونه مشکلی در سهمیه سوخت کارت‌ها ایجاد نمی‌شود و به محض برطرف شدن مشکل دوباره سهمیه‌ها برقرار خواهد شد.

وی از مردم در خواست کرد تا کمتر به جایگاه‌ها مراجعه کنند تا مشکل برطرف شود.

سالاری خاطرنشان کرد: هم اکنون روی مشکل تمرکز داریم و سعی داریم جایگاه‌هایی که بیشترین متقاضی را دارند فعال کنیم تا عرضه سوخت متوقف نشود

اوایل آغاز به کار دولت سیزدهم نیز شبکه توزیع سوخت سراسر کشور دچار اختلال شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.