۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 23361
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک, مجلس تاریخ انتشار : 23 ژانویه 2024 - 23:39 |

بیانیه نمایندگان مجلس برای تقدیر از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان قدردانی کردند. به گزارش مشهدنیوز،  محسن دهنوی در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز ( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت و تشکر از اقدام و اجرای قانون رتبه بندی معلمان را قرائت کرد. متن کامل این […]

بیانیه نمایندگان مجلس برای تقدیر از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان قدردانی کردند.

به گزارش مشهدنیوز،  محسن دهنوی در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز ( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت و تشکر از اقدام و اجرای قانون رتبه بندی معلمان را قرائت کرد.

متن کامل این بیانه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک تعلیم و تربیت نسل آینده کشور وظیفه سنگین و خطیری است که توجه و مداقه آن بر هیچ کس پوشیده نیست و آنچه که امروز در مدارس ما رقم می خورد و در نظام تعلیم و تربیت کشورمان رخ می دهد زمینه ساز آینده ایران است و محور و اساس پیشرفت کشور است و چه زیبا رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تعبیر فرمودند که معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

آری به واقع پیشرفت کشور نتیجه مجاهدت و تلاش معلمان دلسوز، متعهد و متدینی است که دل در گرو ساختن ایران قوی دوخته و درک مفهوم ما می توانیم را رسالتی می دانند که قلب و ذهن نونهالان و نوجوانان کشور را فارغ از اسارت دنیوی نموده تا داغ ماندن و پرواز نکردن معنوی فرزندان میهن عزیزمان را بر دل دشمنان ملت مسلمان ایران گذارند.

اینک که با حمایت دولت مردمی سیزدهم و عزم راسخ نمایندگان دوره یازدهم به ویژه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یکی از جلوه های تعامل و همدلی برای یک اقدام بزرگ ملی رقم خورد و قانون رتبه بندی معلمان تصویب و اجرا شد و با یک کار جهادی رتبه بندی قریب به یک میلیون معلم به اتمام رسید و زمینه رضایتمندی جامعه بزرگ فرهنگیان کشور را فراهم نمود و بستری برای بهبود و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش مدارس کشور شد ما نمایندگان مردم عزیز ایران اسلامی بر خود واجب می دانیم از عنایت دولت مردمی به ویژه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و وزرای محترم فعلی و پیشین آموزش و پرورش، مسئولان و مدیران سختکوش این وزارتخانه در اقصی نقاط کشور به جهت اجرای این امر خطیر که کار بزرگ و مهمی در نظام حکمرانی کشور محسوب می شود تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری نماییم که زحمات آنان مرضی رضای خداوند سبحان که بالاترین و اولین آموزگار بشر است قرار گرفته و این تحول در تعلیم و تربیت جامعه اسلامی با تلاش و همت معلمان فرهیخته کشور زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.»

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.