۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24208
  پرینتخانه » آخرین اخبار, مجلس تاریخ انتشار : 14 فوریه 2024 - 0:43 |

حقوق خرداد 1402 نمایندگان مجلس منتشر شد

روابط عمومی مجلس حقوق خرداد ۱۴۰۲ نمایندگان را منتشر کرد در پی هک سایت مجلس شورای اسلامی، روابط عمومی خانه ملت حقوق خرداد ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس را منتشر کرد. به گزارش مشهدنیوز، صبح امروز سایت مجلس و خبرگزاری خانه ملت در پی حمله سایبری هک شد و به دنبال آن برخی تصاویر منتسب به اسناد […]

حقوق خرداد 1402 نمایندگان مجلس منتشر شد

روابط عمومی مجلس حقوق خرداد ۱۴۰۲ نمایندگان را منتشر کرد

در پی هک سایت مجلس شورای اسلامی، روابط عمومی خانه ملت حقوق خرداد ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس را منتشر کرد.

به گزارش مشهدنیوز، صبح امروز سایت مجلس و خبرگزاری خانه ملت در پی حمله سایبری هک شد و به دنبال آن برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس در فضای مجازی منتشر شد؛ تصاویری که سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس آن را کذب خواند.

یکی از این تصاویر مربوط به میزان حقوق نمایندگان مجلس است؛ روابط عمومی مجلس در اطلاعیه اولیه خود اعلام کرد که «بررسی اولیه این تصاویر نشان می‌دهد که برخی از این اسناد دستکاری شده و غیرقابل استناد است. به این صورت که هکرها احتمالا از طریق دسترسی محدود به برخی اسناد، اسناد واقعی را دستکاری کرده‌اند. به‌عنوان نمونه در فایلی که با عنوان حقوق نمایندگان در خرداد ۱۴۰۲ منتشر شده یک ستون با عنوان جمع نهایی حاوی اعداد غیرواقعی درج شده است که در اسناد پرداختی مجلس وجود ندارد.»

موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس نیز توضیح داد که «من با پیگیری که از معاونت اجرایی و اداره کل بودجه مجلس انجام دادم، فهرست پرداختی نمایندگان حدود ۲۵ میلیون تومان است و اعدادی که بیش از این در فضای مجازی منتشر می شود دروغ پردازی علیه نمایندگان و مجلس است.»

اکنون روابط عمومی مجلس تصاویری از میزان پرداختی حقوق نمایندگان در خرداد ۱۴۰۲ را منتشر کرده که در زیر می خوانید.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.