۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 25491
  پرینتخانه » سیاست داخلی تاریخ انتشار : 24 مارس 2024 - 16:28 |

زیباکلام: شاهزاده رضا پهلوی عددی نیست

من هنوز ندیدم که شاهزاده پهلوی حرفی بزند، و ۴ نفر در داخل آن را تایید کنند چون می‌دانند او عدد و رقمی نیست. من نمی‌توانم پشت شاهزده‌ای بایستم که ادبیات او پر از فحاشی است، برای مشروطه ارزش قائل نیست و دموکراسی برای او یک شعار است.
زیباکلام: شاهزاده رضا پهلوی عددی نیست

زیباکلام: شاهزاده رضا پهلوی عددی نیست

باشگاه خبرنگاران صداوسیما، ویدئویی از صادق زیباکلام تحلیلگر سیاسی منتشر کرده که او به عملکرد رضا پهلوی و مسیح علی‌نژاد انتقادی را مطرح می‌کند.

به گزارش مشهدنیوز، او در این ویدئو می‌گوید:

* خانم علی‌نژاد، دختر بسیار جاه طلبی است و متاسفانه سواد چندان سیاسی ندارد. من از او سخنرانی یا نوشته‌ای ندیدم که یک مقدار پختگی سیاسی از او نشان بدهد. دری به تخته‌ای می‌خورد ایشان می‌آید کنار شاهزاده و آن هفت نفر می‌نشیند، هنگامی که یک مرتبه رضاپهلوی از آن جلسه بیرون آمد، علی‌نژاد را یک شبه با جرثقیل بالا بردند.

* من اگر به جای شاهزاده بودم، سعی می کردم که بیشتر به جای آنکه شبیه علینژاد صحبت کنم، مانند نلسون ماندلا و گاندی الگو می گرفتم. به جای به کار بردن فحاشی با انسان ها دیالوگ برقرار کنم اما او می خواهد رفتار پوپولیستی خود را از دست ندهد. هیچ عمل شاهزاده، در جهت باز کردن جایی در داخل کشور نیست، نه جایی در میان اپوزیسیون است و نه در میان روشنفکران و دانشجویان.

*من هنوز ندیدم که شاهزاده پهلوی حرفی بزند، و ۴ نفر در داخل آن را تایید کنند چون می‌دانند او عدد و رقمی نیست. من نمی‌توانم پشت شاهزده‌ای بایستم که ادبیات او پر از فحاشی است، برای مشروطه ارزش قائل نیست و دموکراسی برای او یک شعار است.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.