۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 12624
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 16 می 2021 - 12:43 |
سخنگوی گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد با موشک توسعه یافته «قاسم» به میدان نبرد با صهیونیست‌ها می‌رود.

سرایا القدس با موشک «قاسم» به میدان نبرد با صهیونیست‌ها می‌رود+عکس

به نقل از المنار، «ابو حمزه» سخنگوی گردان‌های سریا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد این گردان همچنان شگفتی‌هایی برای نشان دادن به «بنیامین نتانیاهو» و ارتش اشغالگر دارد. ابو حمزه خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: منتظر باش تا با پیشروی نیرو‌های زمینی‌ات در داخل غزه، بدشانسی را به شما نشان دهیم. سخنگوی گردان‌های […]

سرایا القدس با موشک «قاسم» به میدان نبرد با صهیونیست‌ها می‌رود+عکس

به نقل از المنار، «ابو حمزه» سخنگوی گردان‌های سریا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد این گردان همچنان شگفتی‌هایی برای نشان دادن به «بنیامین نتانیاهو» و ارتش اشغالگر دارد.

ابو حمزه خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: منتظر باش تا با پیشروی نیرو‌های زمینی‌ات در داخل غزه، بدشانسی را به شما نشان دهیم.

سخنگوی گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد از موشک توسعه یافته «قاسم» که به راحتی به «تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود» و تمامی اراضی اشغالی می‌رسد، در عملیات‎‌های خود استفاده خواهند کرد.

این موشک مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس است.

همچنین یک متخصص آمریکایی دفاع موشکی، کارآمدی سامانه دفاع موشکی صهیونیست‌ها موسوم به گنبد آهنین را زیر سوال برد و گفت: «هیچ مدرکی وجود ندارد که گنبد آهنین واقعاً کار کند».

منابع نظامی اعلام کردند در طی ۵ روز بیش از ۲۵۰۰ موشک از غزه به طرف اراضی اشغالی پرتاب شده است که گنبد آهنین در رهگیری همه این موشک‌ها ناتوان بوده است.

سرایا القدس با موشک «قاسم» به میدان نبرد با صهیونیست‌ها می‌رود+عکس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.