۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 16307
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, جام حذفی, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 14 مارس 2022 - 7:24 |

فرهاد مجیدی استقلال را به هم می‌ریزد

از نگاه بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تفکرات کادر فنی پرسپولیس و راهکاری که این تیم برای بازی در دربی در نظر می‌گیرد، تیم فاتح این بازی را مشخص خواهد کرد.
فرهاد مجیدی استقلال را به هم می‌ریزد

مهدی پاشازاده درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی برگشت بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: وقتی تیمی شکست نداشته و صدرنشین باشد، شرایط آن «اوکی» است. دربی یک فینال بین راهی است، چون اگر استقلال برنده شود خیالش برای قهرمانی راحت خواهد شد. در عین حال هر تیمی دربی را ببازد وارد بحران می‌شود. البته فوتبال است و هزار و یک اتفاق و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

«دربی بازی مهمی است و پیش‌بینی آن راحت نیست.»، وی با بیان این جمله افزود: اگر منطقی فکر کنیم دربی برنده ندارد، مگر اینکه پرسپولیس بی‌محابا و هجومی بازی کند، آنجاست که یک تیم می‌تواند برنده شود. اگر استقلال به نباختن ادامه دهد و بخواهد فاصله شش امتیازی‌اش را حفظ کند و پرسپولیس هم به فکر نباختن باشد قاعدتاً دربی جالبی نخواهد بود، مگر اینکه تفکرات پرسپولیس در این دیدار تأثیر بگذارد. اگر کادر فنی پرسپولیس به فکر نباختن باشد به نفع استقلال است. هجومی بازی کردن پرسپولیس هم به استقلال این فرصت را می‌دهد که راحت‌تر حمله کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.