۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 23378
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 22 ژانویه 2024 - 18:11 |
اولین خرید زمستانی

فوری، رسمی شد: عبدالکریم در پرسپولیس!

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، عبدالکریم حسن به پرسپولیس پیوست. به گزارش “مشهدنیوز”، ستاره فوتبال قطر و عضو پیشین تیم ملی این کشور با توجه به توافق‌های صورت گرفته و برای عقد قرارداد نهایی راهی پایتخت شد تا به جمع سرخ‌پوشان تهرانی ملحق شود. او نخستین خرید زمستانی پرسپولیس در نقل و انتقالات میان‌فصل است و قراردادش […]

فوری، رسمی شد: عبدالکریم در پرسپولیس!

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، عبدالکریم حسن به پرسپولیس پیوست.

به گزارش “مشهدنیوز”، ستاره فوتبال قطر و عضو پیشین تیم ملی این کشور با توجه به توافق‌های صورت گرفته و برای عقد قرارداد نهایی راهی پایتخت شد تا به جمع سرخ‌پوشان تهرانی ملحق شود.

او نخستین خرید زمستانی پرسپولیس در نقل و انتقالات میان‌فصل است و قراردادش با این تیم به مدت یک فصل و نیم اعتبار خواهد داشت.

عبدالکریم حسن که قرار است تست‌های پزشکی را هم پشت سر بگذارد، بعد از موفقیت در تست پزشکی به‌صورت رسمی قرارداد خود را امضا خواهد کرد اما بعید است که در این راه مشکلی به وجود بیاید.

حسن به‌صورت تخصصی بازیکن پست سه فوتبال (دفاع چپ) است ولی با توجه به ویژگی‌های فنی، قدرت بازی در پست‌های دیگر را هم دارد. بیشتر دوران فوتبال این بازیکن در باشگاه السد قطر گذشت و همراه با این تیم به افتخارات و عناوین قهرمانی بسیاری دست پیدا کرد.

2p3pqnu0

وی در سال ۲۰۱۸ موفق شد عنوان بازیکن سال فوتبال آسیا را از آن خود کند و اکنون در 30 سالگی به دنبال تجربه‌ای متفاوت در پرسپولیس است.

نکته جالب اینکه او در فصلی بهترین بازیکن آسیا شد که علیرضا بیرانوند هم در مراسم حضور داشت اما در نهایت حسن توانست نظر  هیئت داوری را جلب کند و توپ طلای آسیا را بالای سر ببرد.

عبدالکریم یکی از معدود بازیکنان آسیایی تاریخ پرسپولیس خواهد بود و همچنین به اولین بازیکن قطری قرمزها تبدیل می‌شود که حضورش در پرسپولیس، توجهات بیشتری را متوجه این تیم تهرانی می‌کند.

باتوجه به نمایش ضعیف علی نعمتی در نیم فصل نخست، عبدالکریم در پست او به میدان می‌رود و باید دید که می‌تواند خیال پرسپولیس را از حضور یک بازیکن طراز اول راحت کند یا خیر؟

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.