۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 22942
  پرینتخانه » آخرین اخبار, والیبال, ورزشی تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2024 - 16:35 |

منصرف کردن مربیان خارجی والیبال از داخل ایران؟

  سخنگوی کمیته فنی والیبال در مورد منصرف شدن دو گزینه خارجی از هدایت تیم ملی  والیبال گفت: یکی از اعضای کمیته فنی در جلسه مطرح کرد که کسی از داخل با آنها صحبت کرده، اما نمی‌دانم تا چه حد در این مورد مطمئن است. به گزارش مشهدنیوز، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال یکشنبه، ۱۷ […]

منصرف کردن مربیان خارجی والیبال از داخل ایران؟

 

سخنگوی کمیته فنی والیبال در مورد منصرف شدن دو گزینه خارجی از هدایت تیم ملی  والیبال گفت: یکی از اعضای کمیته فنی در جلسه مطرح کرد که کسی از داخل با آنها صحبت کرده، اما نمی‌دانم تا چه حد در این مورد مطمئن است.

به گزارش مشهدنیوز، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال یکشنبه، ۱۷ دی برگزار و در پایان این جلسه اعلام شد که دو گزینه از بین چهار گزینه مورد نظر برای سرمربیگری تیم ملی والیبال (ویتال هاینن، آنجلو لورنزوتی، سعید معروف و روبرتو پیاتزا)، به دلایلی نامعلوم به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف داده‌اند.

در این راستا شنیده شد که برخی از داخل ایران با این مربیان ارتباط گرفته و آنها را از هدایت تیم ایران منصرف کرده‌اند.

محمود افشاردوست در مورد تماس با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی به گفت: این موضوع بیشتر شنیده‌هاست و نمی‌توانم قطعی بگویم اتفاق افتاده یا نه. یکی از اعضای کمیته فنی در جلسه این موضوع را مطرح کرد که کسی از داخل با آنها صحبت کرده اما نمی‌دانم تا چه حد در این مورد مطمئن است. امیدوارم خبر اشتباه و غلطی بوده باشد و چنین اتفاقی نیفتاده باشد چون زیبنده ورزش و والیبال ما نیست. بالاخره داعیه حضور در جمع ۱۰ تیم برتر دنیا را داریم و چنین رفتارهایی سخیف است. امیدوارم این اطلاعات اشتباه باشد و خیلی زود بر پایه اطلاعات و گزارشاتی که ناشی از مذاکرات خوب است، تصمیمی درست و منطقی گرفته شود.

او در مورد گزینه‌های جدید سرمربیگری تیم ملی بیان کرد: فدراسیون سه گزینه را دوباره مدنظر دارد و وارد مذاکره شده است. البته در کنار این ممکن است با نفرات قبلی هم دوباره مذاکره انجام شود.

افشاردوست در مورد نظر منفی شورای مشورتی و کمیته فنی برای سرمربیگری سعید معروف گفت: سعید معروف سرمایه و اسطوره‌ای برای والیبال است. نباید خدماتش به والیبال کشور را فراموش کنیم. او از جرگه بازیکنی جدا شده و می‌خواهد کار مربیگری را آغاز کند. در کلاس‌های مربیگری هم شرکت کرده و مدرسان هم کاملا تاییدش کرده‌اند. بنابراین همیشه به عنوان یک سرمایه برای والیبال ما مطرح است. اعضای شورای مشورتی و کمیته فنی با شخص سعید معروف مخالف نیستند بلکه همه او را تایید می‌کنند اما در این مقطع با توجه به شرایط خاصی که داریم و همچنین خواست خانواده، جامعه و هواداران والیبال مبنی بر بکارگیری مربی خارجی، بحث‌ها به سمت و سوی استفاده از مربیان خارجی رفت.

او در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه بکارگیری سعید معروف به عنوان سرمربی تا حد زیادی منتفی است اما نامش هچنان بین گزینه‌ها وجود دارد، گفت: این دیگر برمی‌گردد به اینکه بالاخره گزینه داخلی هم برای والیبال مطرح است.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون در مورد اینکه گفته شده سعید معروف دستیاری تیم ملی را قبول نمی‌کند، بیان کرد: تمایل سعید به سرمربیگری است و نه مربیگری. به هر حال او می‌تواند انتخاب داشته باشد.

افشاردوست در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی تیم ملی تا چه زمانی مشخص می‌شود، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که طی ۷، ۸ روز آینده سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.