۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 15506
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, اطلاعات و ارتباطات, دیگر رسانه ها, سلامت, علم و فناوری, ویژه تاریخ انتشار : 26 فوریه 2022 - 11:27 |

نصب یک واتساپ در دو گوشی

یکی از پژوهشگران پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: ارگان‌های متولی حوزه گردشگری در مشهد سیاست‌ها و برنامه‌های خاص خود را دارد که تنها با هماهنگی با یکدیگر می‌تواند بستر یک زیارت مناسب برای زائران را فراهم کند.
نصب یک واتساپ در دو گوشی

یدالهی مشهد نیوز :اگر دو گوشی دارید و می خواهید تا یک حساب کاربری واتساواتساپ یکی از برنامه های مهم و البته بسیار کاربردی است که این روزها توسط عموم کاربران گوشی های هوشمند در اقصی نقاط جهان استفاده می شود. اما از زمان معرفی این برنامه تا به امروز، محدودیت هایی در آن اعمال یا حذف شده اند که دسترسی را کم و بیش کار سختی کرده است و در مقابل امنیت حساب کاربری شما را افزایش داده تا کاربران سودجو از اطلاعات شما سوء استفاده نکنند.

واتساپ یکی از برنامه های مهم و البته بسیار کاربردی است که این روزها توسط عموم کاربران گوشی های هوشمند در اقصی نقاط جهان استفاده می شود. اما از زمان معرفی این برنامه تا به امروز، محدودیت هایی در آن اعمال یا حذف شده اند که دسترسی را کم و بیش کار سختی کرده است و در مقابل امنیت حساب کاربری شما را افزایش داده تا کاربران سودجو از اطلاعات شما سوء استفاده نکنند.

توجه مهم : به هیچ وجه سعی نکنید تا یک حساب کاربری را در دو گوشی (برنامه واتساپ) نصب کنید چرا که به محض وارد شدن به حساب کاربری در گوشی دوم، دسترسی گوشی اول به واتساپ قطع خواهد شد. همچنین تمام اطلاعات خود را نیز از دست خواهید داد. بنابراین با استفاده از شیوه ذیل اقدام به نصب واتساپ روی دو گوشی کنید تا هیچ یک از اطلاعات شما حذف نشوند.

طریقه نصب واتساپ روی دو گوشی

روشی که ما تصمیم به معرفی آن داریم، روش سریع و البته کاربردی در میان کاربران است که شما می توانید بدون هر گونه دردسری اقدام به استفاده از آن کنید. در قسمت تیتر، عبارت اطلاعات حساب را ذکر کرده ایم و منظور از این عبارت هک شدن شما نیست! منظور این است که تمام فایل ها، گفتگوها و… در جای خود باقی خواهند ماند و هیچ آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. از این رو برای اعمال این روش، طبق مراحل ذیل پیش بروید؛

1.  از نصب کامل واتساپ در گوشی اول مطمئن شوید.

2. در گوشی دوم وارد مرورگر مدنظر خود شوید.

انتخاب مرورگر

3. در مرورگر عبارت Whatsapp web را وارد و سپس جستجو کنید.

جستجو در مرورگر

4. اینک از قسمت بالا سمت راست گزینه 3 نقطه عمودی را انتخاب کنید.

5. اینک گزینه Desktop site را انتخاب کنید.

مرورگر گوشی

6. هم اکنون گزینه اول جستجو را انتخاب نمایید. سپس وارد صفحه ای خواهید شد که در آن QR Code را مشاهده خواهید کرد.

واتساپ وب

7. اینک در گوشی ای که حساب کاربری و برنامه واتساپ در آن وجود دارد را باز کنید و سپس از قسمت بالا سمت چپ گزینه 3 نقطه عمودی را انتخاب کنید.

8. گزینه Linked devices را انتخاب کنید.

برنامه واتساپ

9. وارد صفحه جدیدی خواهید شد که مجددا باید گزینه Link a device را باید انتخاب کنید.

واتساپ

10 اینک دوربین گوشی شما فعال خواهد شد و باید آنرا بر روی کد QR که در گوشی دوم مشاهده کردید، نگه دارید تا وارد حساب کاربری خود در واتساپ در گوشی دوم شوید.

اسکن بارکد

هم اکنون شما موفق به اتمام مراحل فوق شدید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.