۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 15496
  پرینتخانه » آموزش, اجتماعی, اقتصادی, تولید و تجارت, حوادث، انتظامی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت تاریخ انتشار : 26 فوریه 2022 - 10:43 |

هیچگونه کاهش قیمتی در بازار لوازم خانگی داخلی رخ نداده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: دستورالعملی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی از طرف سازمان صمت برای ما ارسال نشده و در بازار لوازم خانگی داخلی هیچگونه کاهش قیمتی رخ نداده است.
هیچگونه کاهش قیمتی در بازار لوازم خانگی داخلی رخ نداده است

رضا رزقیان مقدم در رابطه با قیمت لوازم خانگی اظهار کرد: دستورالعملی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی از طرف سازمان صمت برای ما ارسال نشده و در بازار لوازم خانگی داخلی هیچگونه کاهش قیمتی رخ نداده است. تا پایان سال نیز حق هیچگونه افزایش قیمتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مواد اولیه مانند ورق، مس و آهن به ارز وابستگی دارند تا زمانی که قیمت ارز ثابت نشود، در بازار لوازم خانگی هیچگونه کاهش قیمتی صورت نمی‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد افزود: سازمان صمت نیز اعلام کرده است که تا پایان سال هیچ شرکتی حق افزایش قیمت را ندارد.

رزقیان عنوان کرد: در حال حاضر بازار لوازم خانگی سنگین و راکد است. همکاران ما به دلیل تعهداتی که به شرکت‌ها دارند، جنس را با ۲ الی ۳ درصد قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنند. همچنین بازار لوازم خانگی آرام است و هیچگونه افزایش قیمتی وجود ندارد. در رابطه با کالا نیز با کمبودی مواجه نیستیم.

وی تاکید کرد: مردم باید کالاها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده که دارای ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر و کد شناسایی کالا داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در خصوص هزینه‌های تولید بیان کرد: در حال حاضر هزینه‌های تولید افزایشی نداشته است. در سال آینده به دلیل افزایش هزینه دستمزد، کرایه حمل و نقل و بیمه‌ قیمت‌ها آنالیز خواهد شد.

نویسنده : رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد:
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.