Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 16176
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, اقتصادی, ایران, خانواده, دولت, دیگر رسانه ها, سلامت, سیاسی, شهری, عمران و اشتغال, ویژه تاریخ انتشار : 12 مارس 2022 - 12:37 |
رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به استان مازندران:

وضعیت کشاورزی استان مازندران با تصمیمات اتخاذ شده متحول خواهد شد/ تاکید بر توسعه بندر امیرآباد

رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به استان مازندران: وضعیت کشاورزی استان مازندران با تصمیمات اتخاذ شده متحول خواهد شد/ تاکید بر توسعه بندر امیرآباد رئیس جمهور با تشریح مصوبات و تصمیمات دولت برای ارتقای سطح اقتصادی و اجتماعی استان مازندران گفت: دولت مصمم است ظرفیت‌های گسترده و متنوع استان مازندران را در مسیر توسعه و آبادانی و رفع مشکلات این استان فعال کند.
وضعیت کشاورزی استان مازندران با تصمیمات اتخاذ شده متحول خواهد شد/ تاکید بر توسعه بندر امیرآباد

رئیس جمهور در نشست خبری پایان سفر به استان مازندران:

وضعیت کشاورزی استان مازندران با تصمیمات اتخاذ شده متحول خواهد شد/ تاکید بر توسعه بندر امیرآباد

رئیس جمهور با تشریح مصوبات و تصمیمات دولت برای ارتقای سطح اقتصادی و اجتماعی استان مازندران گفت: دولت مصمم است ظرفیت‌های گسترده و متنوع استان مازندران را در مسیر توسعه و آبادانی و رفع مشکلات این استان فعال کند.

شناسه خبر: ۱۳۵۱۰۷ –

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ – ۲۳:۵۶

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست خبری پایان سفر استانی دولت سیزدهم به استان مازندران در پاسخ به سوالی در مورد برنامه‌های دولت برای حمایت از کشاورزی استان گفت: کشاورزی و رفع مشکلات کشاورزان از مهم‌ترین محورهای مورد توجه دولت در این سفر بوده است و به دنبال آن هستیم که اقتصاد روستا برای روستاییان مقرون به صرفه و همراه با امیدبخشی باشد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در جریان این سفر بیشترین اعتبار برای حوزه کشاورزی اختصاص یافته است و با تصمیمات اتخاذ شده، وضعیت کشاورزی در استان مازندران متحول خواهد شد.

دکتر رئیسی در پاسخ به سوالی درباره برنامه دولت برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان مازندران به ویژه استادیوم فوتبال وطنی شهر قائمشهر گفت: تیم نساجی قائمشهر باید از مکان آبرومندانه و مستقلی برخوردار باشد و ظرف حداکثر ۴ ماه باید استادیوم ورزشی آن آماده و تکمیل شود.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص توجه دولت به توسعه کریدور شمال – جنوب و بازدید از بندر امیرآباد، خاطرنشان کرد: بندر امیرآباد با آنچه که باید باشد فاصله زیادی دارد و مصمم هستیم زیرساخت‌های آن به طور کامل تکمیل شود و به مرکز تجارت و صادرات منطقه تبدیل گردد.

آیت‌الله رئیسی در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان مازندران گفت: در بودجه سال آینده صندوقی زیرنظر استانداران پیش‌بینی شده است که درآمدهای استان از جمله حق مالکانه معادن و فروش اموال مازاد دولت در آن واریز می‌شود و استان‌ها با استفاده از منابع آن می‌توانند بخش عمده‌ای از هزینه‌های تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را تامین کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.