۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 16179
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, ایران, حوادث، انتظامی, خانواده, سلامت, شهری, علم و فناوری, محیط زیست تاریخ انتشار : 12 مارس 2022 - 12:58 |
کارشناس هواشناسی خبر داد

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای مشهد

یک کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا با کاهش پنج درجه‌ای دمای هوای مشهد کمی خنک‌تر می‌شود اما روز دوشنبه، ۲۳ اسفند، مجددا هوا گرم خواهد شد. روز سه‌شنبه مجددا کاهش ۱۲ درجه‌ای هوا را شاهد خواهیم بود.
کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای مشهد

مشهد نیوز ،آذر رضایی‌پور  اظهار کرد: از امروز تا روزهای پایانی هفته کنونی افزایش و شدت وزش باد در استان مشاهده خواهد شد که در برخی نقاط همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید با احتمال بروز خسارت است.وی افزود: در این مدت علاوه بر وزش باد وقوع بارش‌های پراکنده رگباری در برخی نقاط همراه با وقوع رعد و برق دور از انتظار نیست که در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.وی اضافه کرد: امروز دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات با افزایش ۲ درجه‌ای به ۲۷ درجه بالای صفر می‌رسد اما فردا با کاهش پنج درجه‌ای دما هوا کمی خنک‌تر می‌شود.

رضایی‌پور اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای هشت درجه بالای صفر و تایباد با دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۵ درجه در نوسان بوده است.کارشناس اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته در شهرستان‌های گناباد، خواف، تایباد، تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار وزش باد شدید همراه با گرد و خاک گزارش شده که بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. همچنین در این مدت شهرستان‌های قوچان، کلات، نیشابور، مشهد و تایباد شاهد بارش پراکنده باران بوده که در این میان رشتخوار با نیم میلیمتر بارش بیشترین بارش را در استان داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.