۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 23775
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 31 ژانویه 2024 - 15:44 |

کوتاه و گویا از قطر

به گزارش خبرنگار اعزامی مشهدنیوز به جام ملتهای آسیا، سامان قدوس در آخرین تمرین پیش از دیدار تیم ملی ایران با سوریه زیرنظر کادر پزشکی و به صورت انفرادی به انجام حرکات ویژه پرداخت. گزارش دکتر سیدمجتبی علوی از قطر را در ادامه می خوانید: بیانیه ای‌اف‌سی در حمایت از فغانی‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا با […]

کوتاه و گویا از قطر

به گزارش خبرنگار اعزامی مشهدنیوز به جام ملتهای آسیا، سامان قدوس در آخرین تمرین پیش از دیدار تیم ملی ایران با سوریه زیرنظر کادر پزشکی و به صورت انفرادی به انجام حرکات ویژه پرداخت.

گزارش دکتر سیدمجتبی علوی از قطر را در ادامه می خوانید:

بیانیه ای‌اف‌سی در حمایت از فغانی‌

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه ای از علیرضا فغانی داور دیدار پر حاشیه عراق و اردن حمایت کرد و نوشت: هر گونه تهدید، توهین و نشر اخبار شخصی مربوط به داوران، بازیکنان و مسئولان را محکوم می کنیم چون این رفتارها با بازی جوانمردانه تضاد دارد.

جضور دف زن های بانو به دعوت LOC بوده است!

احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال در یک اظهار نظر رسمی در باره حواشی مربوط به اجرای یک گروه دف‌‌زن ایرانی در این مسابقات گفت: در کشورمان همخوانی بانوان و کنسرت برای آنها را داریم. موسیقی بخشی جدا نشدنی از فرهنگ ایرانی است، برخی بانوان به عنوان موزیسین در ارکسترهای بزرگ و حتی ارکستر ملی فعالیت دارند و برای تیم ملی هم آهنگ ساخته‌اند، اما این گروه با نظر LOC یعنی کمیته محلی برگزاری مسابقات دعوت شده بودند و مشکل پیش آمده به دلیل همین عدم هماهنگی ‌بود. در واقع هزینه اجرا، محل اقامت و پذیرایی را هم خودشان پرداخت کرده بودند و به هیچ وجه با فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش هماهنگی شفاهی و حتی کتبی صورت نگرفته بود.
وی تصریح کرد: مطابق قوانین و پروتکل‌های کشور ما انجام تک‌خوانی و حرکات موزون زنانه در فضای عمومی ممنوع است. درک می‌کنیم که این اقدام با بد طینتی صورت نگرفته اما کمیته برگزارکننده بازی‌ها در قطر باید به حساسیت‌های اجتماعی و قوانین کشورها احترام بگذارد و دست کم مکاتبه و هماهنگی انجام دهد.

افشاریان: بنیادی فر و کمک هایش نمایندگان داوری ما بوده اند!

خداداد افشاریان،رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسشی درباره حواشی رخ داده در قضاوت علیرضا فغانی در دیدار عراق و اردن عنوان کرد: فغانی در این دوره از مسابقات در کادر داوری کشور استرالیا سوت زد. مباحث مرتبط با این مسابقه هم مانند دیگر رقابت ها قطعا از سوی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی خواهد شد.
وی افزود: موعود بنیادی فر و تیم داوری او،نمایندگان داوری ایران در جام ملت های آسیا بودند.

پاداش ۵۵۰ میلیونی به سوری ها برای برد ایران

فدراسیون فوتبال سوریه پاداش ١٠ هزار دلاری (٥٥٠ میلیون تومان) برای هر بازیکن در صورت پیروزی در دیدار فردا مقابل ایران را در نظر گرفته است. سایت اخبار کرة سوریا نوشته این پول ٥ برابر پاداش‌های گذشته است چون در صورت پیروزی صعود و بردی تاریخی برای فوتبال سوریه به‌شمار می‌آید.

آمارها به سود ایران است!

تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه تاکنون ١٧ بار در مقابل هم بازی کرده اند. آمارها می گویند: که سوری ها یک‌بار ٥٠ سال پیش در مقابل تیم ملی فوتبال ایران به پیروزی رسیده، ١١ بازی دو تیم مساوی و ٥ بار هم پیروزی از آن تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

آخرین تمرین ملی پوشان

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ کمپ الریان و در مقابل دیدگان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این تمرین روحیه بالای ملی پوشان نشان از آمادگی شان برای پیروزی در بازی فردا را می داد.

ماسک دارها

برخی از نفرات تیم ملی ایران نظیر سردار آزمون، رامین رضاییان و سامان قدوس در زمان پیاده شدن از اتوبوس ماسک روی صورت داشتند که نشان از پیشگیری و احتیاط آنها می داد.

ضربات دقیق

امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری، مهدی محمد نبی و سردار آزمون پیش از شروع تمرین، به چالش زدن ضربات دقیق از روی خط نیمه زمین پرداختند.

حضور سفیر در تمرین تیم ملی

علی صالح‌آبادی، سفیر ایران در قطر میهمان ویژه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران بود.
صالح آبادی ضمن دیدن بخشی از تمرین با مهدی محمد نبی هم برای دقایقی به گفت و گو پرداخت.

صحبت های قابل توجه

پس از صحبت‌های ابتدایی بازیکنان آنها به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند که در این میان صحبت‌های سردار آزمون، طارمی و جهانبخش با یکدیگر قابل توجه بود.

تمرین جدی بازیکن محروم!

محمد حسین کنعانی‌زادگان پا به پای سایر ملی‌پوشان در تمرین امروز مشارکت داشت در حالی که به دلیل محرومیت نمی تواند جایی در ترکیب تیم ملی داشته باشد!

تمرینات اختصاصی
سامان قدوس هافبک خلاق تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تمرینات گروهی از سایر نفرات جدا شد و زیرنظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی انجام داد‌.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.