۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 11167
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2020 - 9:50 |
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

آژیر قرمز در قشم به صدا درآمد/ افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم: آژیر قرمز در قشم به صدا درآمد/ افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا به گزارش مشهدنیوز/ هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: بی تفاوتی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی باعث افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در قشم شده است. دکتر حمید رضا […]

آژیر قرمز در قشم به صدا درآمد/ افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

آژیر قرمز در قشم به صدا درآمد/ افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا

به گزارش مشهدنیوزهرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: بی تفاوتی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی باعث افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در قشم شده است.

دکتر حمید رضا بهزادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه استفاده از ماسک آژیر سفید را به صدا در خواهد آورد، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست ها به مدت ۲۰ ثانیه در کنار استفاده مداوم از ماسک سه راه کلیدی مقابله با ویروس منحوس کرونا است و همینطور شرکت نکردن در مراسم عروسی، عزا و دورهمی های دوستانه و خانوادگی.

وی با اشاره به روند نگران کننده رو به افزایش آمار بیماران مبتلا و بستری در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، بیان کرد: کادر درمان در کنار پرسنل زحمت کش و خستگی ناپذیر خط مقدم شاغل در خانه های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت و واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان به صورت شبانه روز در شناسایی و مقابله با ویروس کرونا از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهند کرد.

بهزادی شرایط فعلی و پیش رو را با توجه به افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا بحرانی دانست و اظهار کرد: اگر مردم و مسئولین شهرستانی به آژیر قرمز به صدا در آمده توجه نکنند و در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری کنند با عواقب جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.