۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 7686
  پرینتخانه » حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 09 ژانویه 2020 - 14:25 |

اجساد جان‌باختگان سقوط اتوبوس به دره در انتظار احراز هویت

اجساد جان‌باختگان سقوط اتوبوس به دره در انتظار احراز هویت مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ضمن تائید جان‌باختن 19 تن در حادثه سقوط اتوبوس به دره درباره احراز هویت جان‌باختگان گفت: منتظر حضور خانواده‌ها برای شناسایی اجساد هستیم. به گزارش مشهدنیوز، علی عباسی درباره جزئیات جان‌باختگان سقوط اتوبوس مسافربری تهران- گنبد گفت: در اثر این سانحه در محور […]

اجساد جان‌باختگان سقوط اتوبوس به دره در انتظار احراز هویت

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ضمن تائید جان‌باختن 19 تن در حادثه سقوط اتوبوس به دره درباره احراز هویت جان‌باختگان گفت: منتظر حضور خانواده‌ها برای شناسایی اجساد هستیم.

به گزارش مشهدنیوز، علی عباسی درباره جزئیات جان‌باختگان سقوط اتوبوس مسافربری تهران- گنبد گفت: در اثر این سانحه در محور خطیر کوه سوادکوه متاسفانه ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ۱۰ زن و ۹ مردکه همه آنها بالای 20 سال سن داشتند در این سانحه جان خود را از دست دادند.

وی درباره احراز هویت و اسامی جان باختگان گفت: هم اکنون یک تیم از ساری با همکاری پزشکی قانونی سوادکوه اجساد را معاینه کرده و منتظر حضور خانواده‌ها برای شناسایی و احراز هویت اجساد هستیم.

وی ادامه داد: در میان مصدومان یک خانم بادار بود که نوزادش را در بیمارستان “زیرآب” توسط سزارین به دنیا آوردند اما متاسفانه این نوزاد دختر فوت کرد.

سخنگوی اورژانس مازندران از واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه که در پی آن ۱۹ فوت کرده و 24 نفر مصدوم شدند، خبر داد.

زکریا اشک‌پور از واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه صبح امروز  خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۲ و ۳۴ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ۱۹ دی ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.

وی تصریح کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس پل سفید، ورسک، دوآب، زیرآب و دوآب، پایگاه‌های هلال احمر ارفع ده، دوگل، امین آباد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس مازندران به محل حادثه واقع در منطقه دوآب نرسیده به خطیرکوه در محور سوادکوه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: براساس آخرین خبر در این حادثه ۲۴ نفر (۱۶ مرد و هشت زن) مصدوم شدند و ۱۹ نفر (۹ مرد و ۹ زن و یک جنین) جان باختند.

اشکپور گفت: مصدومان توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شدند.

وی ادامه داد: در بین جان باختگان یک مادر باردار بود و سه کودک  ۱.۵ تا پنج ساله نیز در بین مصدومین بودند.

سخنگوی اورژانس مازندران یادآور شد: براساس هماهنگی‌های ایجاد شده در واحد MCMC (مرکزپایش مراقبت‌های درمانی ) و EOC (واحد هدایت عملیات بحران) دانشگاه، دو کودک به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، هشت نفر به بیمارستان رازی قائمشهر و یک نفر به بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر منتقل شدند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.