۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 7371
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 28 دسامبر 2019 - 0:21 |
آخرین ضربه یا آخرین فرصت؟

خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد

آخرین ضربه یا آخرین فرصت؟ خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که علی خطیر مسئولیت مذاکره با استراماچونی را بر عهده گرفته است. به گزارش مشهدنیوز، خلیل زاده در یک گفت و گوی رادیویی با اعلام این موضوع که افراد قبلی مذاکره کننده با استراماچونی از جریان توافق […]

خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد

آخرین ضربه یا آخرین فرصت؟

خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد

اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که علی خطیر مسئولیت مذاکره با استراماچونی را بر عهده گرفته است.

به گزارش مشهدنیوز، خلیل زاده در یک گفت و گوی رادیویی با اعلام این موضوع که افراد قبلی مذاکره کننده با استراماچونی از جریان توافق با سرمربی ایتالیایی کنار گذاشته شده‌اند، اعلام کرد که این مسئولیت به علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه واگذار شده است.

خطیر در روزهای گذشته و در گفت و گو با مسئولین ادعا کرده که می‌تواند استراماچونی را به ایران برگرداند و با توجه به اوضاع فعلی وزارت ورزش و باشگاه استقلال صلاح را بر این دیدند که او مسئول حل کردن این ماجرا بشود.

با حضور علی خطیر حالا هواداران استقلال امیدوارند آندره‌آ استراماچونی که روز گذشته باشگاه استقلال لغو همکاری خود را با وی اعلام کرد دوباره به میز مذاکره بازگشته و سپس با عقد قرارداد جدید کار خود را با آبی‌ها آغاز کند.

با توجه به اینکه هواداران استقلال فرد دیگری را برای نیمکت مربیگری تیمشان نمی‌خواهند به نظر می‌رسد راه چاره نرمش حداکثری برای بازگرداندن استراماچونی باشد.

جالب اینکه رحمان رضایی نیز به همراه خلیل‌زاده و خطیر در مذاکرات حضور دارد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.