۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 5336
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 13 آگوست 2019 - 19:34 |

فهرست دریافت‌کنندگان حمایت‌های مالی از وزارت ارشاد در ادامه شفاف‌سازی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای اولین‌بار فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی که در سال ٩٧ از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی حمایت شده‌اند، منتشر شد. به گزارش مشهدنیوز،به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی […]

57321536

فهرست دریافت‌کنندگان حمایت‌های مالی از وزارت ارشاد

در ادامه شفاف‌سازی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای اولین‌بار فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی که در سال ٩٧ از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی حمایت شده‌اند، منتشر شد.

به گزارش مشهدنیوز،به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس آمار اعلام‌شده، این وزارتخانه در سال ٩٧ به ٨٦ مورداشخاص حقیقی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی مبلغ ١٤ میلیارد و ٩٠٠ میلیون و ٥٠٠ هزار ریال کمک کرده است.

همچنین این وزارتخانه در حوزه حمایت‌های اشخاص حقوقی در ١٦١ مورد بالغ بر ۱۳۰۵ میلیارد ریال، حمایت‌های فرهنگی، هنری و دینی داشته است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.