۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 21306
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, تولید و تجارت, تیتر یک, حقوقی و قضایی, خانواده, دولت, رهبری, سلامت, سیاست خارجی, سیاسی, شهری, علم و فناوری, عمران و اشتغال, محیط زیست, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 22 می 2023 - 11:49 |
با حکم رئیس‌جمهور

«علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد

با حکم رئیس‌جمهور «علی اکبر احمدیان» به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در حکمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ۱۰ ساله امیر دریابان «علی شمخانی» در زمان تصدی‌ دبیری شورای‌عالی امنیت ملی، دکتر «علی اکبر احمدیان» را به این سمت منصوب کرد.
«علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد

علی اکبر احمدیان دانش‌آموخته مدیریت راهبردی از دانشگاه عالی دفاع ملی است. او پیش از این مسئولیت ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشت و با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ریاست ستاد مشترک سپاه نیز از دیگر سوابق مدیریتی وی در عرصه‌های امنیتی و نظامی به شمار می‌آید.

امیردریابان شمخانی،  از سال ۱۳۹۲ عهده‌دار مسئولیت دبیری شورای‌عالی امنیت ملی بود.

نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی یک‌شنبه شب با اشاره به شعر منتشرشده در توییتر علی شمخانی، نوشت: در حالی که در هفته‌های اخیر در محافل مختلف شایعات زیادی در خصوص قصد دریابان شمخانی برای کناره‌گیری از دبیری شورای عالی امنیت ملی بر سر زبان‌ها بود، انتشار شعری از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر نشان می‌دهد کناره‌گیری شمخانی پس از ۱۰ سال از این سمت قطعی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.