۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 26227
  پرینتخانه » محیط زیست, حقوقی و قضایی تاریخ انتشار : 07 آوریل 2024 - 19:12 |

۴ زندانی محیط زیستی مشمول عفو شدند

۴ زندانی محیط زیستی مشمول عفو شدند حجت کرمانی وکیل زندانیان محیط زیستی درباره جزئیات عفو به مناسبت عید فطر زندانیان محیط زیست گفت: من از موکلینم در زندان شنیدم که از طرف معاون حقوق بشر قوه قضاییه، به آنان اطلاع دادند که به مناسبت عید فطر مشمول عفو شدند. به گزارش مشهدنیوز، حجت کرمانی وکیل […]

۴ زندانی محیط زیستی مشمول عفو شدند

۴ زندانی محیط زیستی مشمول عفو شدند

حجت کرمانی وکیل زندانیان محیط زیستی درباره جزئیات عفو به مناسبت عید فطر زندانیان محیط زیست گفت: من از موکلینم در زندان شنیدم که از طرف معاون حقوق بشر قوه قضاییه، به آنان اطلاع دادند که به مناسبت عید فطر مشمول عفو شدند.

به گزارش مشهدنیوز، حجت کرمانی وکیل زندانیان محیط زیستی درباره جزئیات عفو به مناسبتعید فطر زندانیان محیط زیست گفت: من از موکلینم در زندان شنیدم که از طرف معاون حقوق بشر قوه قضاییه، به آنان اطلاع دادند که به مناسبت عید فطر مشمول عفو شدند.

به نوشته ایلنا، وی افزود: موکلین من چهار نفر شامل خانم کاشانی، خانم بیانی، آقایان جوکار و آقای قدیریان زندانیانی بودند که در زندان بودند و خوشبختانه به زودی آزاد خواهند شد.

روز گذشته جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی از سوی مقام معظم رهبری که به مناسبت سال نو و عید سعید فطر انجام شد، اعلام شده بود.

معاون قضایی قوه قضائیه بیان کرد: در این مرحله ۱۵۶ نفر از محکومان مشمول عفو از محکومان زن، پنج نفر اتباع بیگانه، ۱۱ نفر محکومان امنیتی و پنج نفر زیر ۱۸ سال هستند.

این فعالان محیط زیستی در زمره محکومان امنیتی هستند که مشمول عفو شده‌اند.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.