۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 9006
  پرینتخانه » استان ها, سلامت تاریخ انتشار : 16 مارس 2020 - 17:08 |
وزیر بهداشت:

اگر خیز شیوع کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود

وزیر بهداشت: اگر خیز شیوع کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر خیز شیوع بیماری کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود. به گزارش مشهدنیوز، بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سعید نمکی در بخشی از نشست ستاد ملی […]

اگر خیز شیوع کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود

وزیر بهداشت:

اگر خیز شیوع کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر خیز شیوع بیماری کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود.

به گزارش مشهدنیوز، بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سعید نمکی در بخشی از نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رئیس‌جمهور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استانداران برگزار شد، با بیان اینکه حدود 10 هزار تخت نقاهتگاهی در کل کشور آماده پذیرش بیماران است، اظهار کرد: احتمالا تا هفته آینده این ظرفیت به 15 هزار تخت خواهد رسید، در این راستا تعدادی از این تخت‌ها در استان اصفهان، گلستان، مازندران و گیلان مهیا شده و بیماران بستری هستند، همچنین در خراسان رضوی به همت استاندار خراسان رضوی تعداد قابل توجهی تخت نقاهتگاهی آماده شده و در صورت نیاز آماده استفاده خواهد بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نگرانی برای استان‌های زیارتی نظیر قم و خراسان رضوی وجود دارد، تصریح کرد: اگر خیز شیوع بیماری در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود، به همین جهت استاندار خراسان رضوی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دلسوزانه به همراه همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند تا این اتفاق صورت نگیرد.

گفتنی است؛ علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی و جمعی از اعضاء ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان نیز به صورت ویدئوکنفرانسی در این جلسه مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.