۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 3683
  پرینتخانه » محیط زیست تاریخ انتشار : 27 فوریه 2019 - 14:19 |

ریزش بهمن در محور کرج-چالوس

ریزش بهمن در محور کرج-چالوس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ریزش بهمن در محور کرج-چالوس محدوده پیچ سرهنگ و پاکسازی و بازگشایی محور توسط راهداران خبر داد. به گزارش مشهدنیوز،   مهرداد جهانی گفت: در پی بارش شدید برف از ساعات صبحگاهی روز جاری نمک پاشی و برفروبی مداوم  در محورهای استان انجام […]

ریزش بهمن در محور کرج-چالوس

ریزش بهمن در محور کرج-چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ریزش بهمن در محور کرج-چالوس محدوده پیچ سرهنگ و پاکسازی و بازگشایی محور توسط راهداران خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز،   مهرداد جهانی گفت: در پی بارش شدید برف از ساعات صبحگاهی روز جاری نمک پاشی و برفروبی مداوم  در محورهای استان انجام شد.

وی افزود: دقایقی پیش یک مورد ریزش بهمن نیز در محدوده پیچ سرهنگ به وقوع پیوست که بلافاصله مسیر بازگشایی شد.

جهانی به رانندگان و مسافران این مسیر توصیه کرد با توجه به شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن محور از سفر غیر ضرور در این محور خودداری کنند و در صورت لزوم سفر، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمن همراه داشته و با راهداران و پلیس راه همکاری کنند.

مدیرکل هواشناسی البرز نیز از ورود جبهه جدید بارشی به استان خبر داد.

منصور رحمانیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد از امروز چهارشنبه(هشت اسفند) موج جدید بارشی وارد استان شده و تا جمعه در استان فعال خواهد بود. این موج بارش باعث بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در مناطق کوهپایه‌ای می شود.

وی افزود:  بر این اساس تا پایان هفته احتمال ریزش بهمن و سنگ در مسیرهای طالقان و جاده چالوس وجود دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: طی این مدت بیشینه دما در استان به هشت درجه بالای صفر و کمینه آن نیز به سه درجه زیر صفر می‌رسد. طی این مدت میانگین سرعت وزش باد در استان بین شش تا 10 متر در ثانیه متغیر خواهد بود .

وی با اشاره به کیفیت هوای استان نیز گفت: تا پایان هفته کیفیت هوای استان در وضعیت سالم قرار دارد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.