۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 4670
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 05 آگوست 2019 - 13:59 |

مغایرت 80 میلیارد تومانی در حساب‌های شهرداری یزد

مغایرت 80 میلیارد تومانی در حساب‌های شهرداری یزد رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: متأسفانه بعد از بررسی انجام شده در حسابرسی‌های شهرداری یزد از سال 94 تا 96 مغایرت بیش از 80 میلیاردی بدست آمده است. به گزارش مشهدنیوز،«ونوس عامری» در جلسه شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضا برگزار شد، […]

مغایرت 80 میلیارد تومانی در حساب‌های شهرداری یزد

مغایرت 80 میلیارد تومانی در حساب‌های شهرداری یزد

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: متأسفانه بعد از بررسی انجام شده در حسابرسی‌های شهرداری یزد از سال 94 تا 96 مغایرت بیش از 80 میلیاردی بدست آمده است.

به گزارش مشهدنیوز،«ونوس عامری» در جلسه شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضا برگزار شد، با بیان این‌که در بررسی گزارش‌های حسابرسی سال‌های 94 ،95 و 96 شهرداری توسط کمیته حسابرسی شورا متوجه مغایرت‌های زیادی در اسناد دریافتنی شدیم، اظهار کرد:‌ در سال ۹۴ مغایرت اسناد دریافتنی نزدیک به  ۹۵ میلیارد تومان بوده که به ۳۰ درصد بودجه همان سال می‌رسد.

وی افزود:‌ در گزارشی حسابرسی سال ۹۶ مبلغ مغایرت اسناد دریافتنی ۱۲۷ میلیارد تومان درج شده که با وجود مبالغ هنگفت مغایرت متاسفانه حتی یک صورت مغایرت طی این سال‌ها جهت شفاف‌سازی سیستم مالی تهیه نشده است.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بررسی روند حسابداری طی سال‌های ۹۳ تا ۹۶ به گونه‌ای است که ریزی از اسناد دریافتنی وجود ندارد و پیمانکار طرح هم نتوانست این اسناد را ثبت کند.

عامری در ادامه با اشاره به ادعای خود مبنی بر وجود مغایرت 80 میلیارد تومانی در حساب‌های شهرداری یزد، تصریح کرد: ما در کمیته حسابرسی حداقل 30 ساعت وقت برای بررسی گزارش حسابرسی سال‌های ۹۴ و ۹۵ اختصاص دادیم و اینکه گفته بودند عامری راحت می‌گوید ۸۰ میلیارد مغایرت وجود دارد اصلا راحت به این ارقام نرسیدیم بلکه جهت شفاف سازی مالی وقت و دقت بسیار به خرج دادیم.

این مسئول بیان کرد: طبق آخرین بررسی‌ها تا سال ۹۶ نزدیک به ۱۲۷میلیارد تومان مغایرت گزارش شده که جهت تعیین تکلیف و شفاف‌سازی این مهم به یک ‌مؤسسه حسابرسی برون سپاری شد تا شاید بتوان صورت مغایرت قابل قبولی تهیه شود.

وی در پایان گفت: نهایتاً ما به این نتیجه رسیدیم آئین‌نامه اسناد دریافتنی برای شهرداری تدوین شود که ان‌شاءالله یک روند مناسبی داشته باشد و دریافت این اسناد تا مرحله آخر کاملا ثبت و در نهایت بتوان اسناد را جستجو کرد و این اسناد از ابتدا تا انتها تعیین تکلیف می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.